Ved ikke helt hvor billigt det er, men fandt DEN DANSKE version af "Indiana Jones Box Set" til 289 hos DVDEngros.dk (Tror vist den ligger på omkring de 400 ellers?)
What happened last night? Oh, gunfight, explosions, sharks, you know, the usual.
Hos cd-wow har de American History X til ca 50 kr. Den har dog noget der ligner et usædvanligt grimt cover, men det er vel filmen der er det vigtigste...
jeg kan mærkværdigvis ikke linke til siden via sparelinket, så husk det! :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Jeg har i lang tid overvejet den hos cdwow, men hver gang jeg tager mig sammen og vil til at bestille den, får jeg øje på coveret, og så blir det ikke til noget alligevel. FØJ et grimt cover! Klistret til med rosende anmelder-ord...
Oh, well CD-Wow har før lavet fejl. De skriver også American Pie ikke er anamorphic, men efter at have luret bagsider af covers på axelmusic kunne jeg konkludere at den var anamorphic.
På koreandvds kan man nu forudbestille den lange udgave af Hero i tre forskellige udgaver til henholdsvis 8, 12 og 17 dollars. Det drejer sig om den kinesiske director's cut på 118 minutter. De kan i øvrigt også bestilles på layoyo til henholdsvis 30, 54 og 140 HK$.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#21 wiseguy 21 år siden
______
#22 filmz-The-Real-1 21 år siden
(Tror vist den ligger på omkring de 400 ellers?)
Oh, gunfight, explosions, sharks, you know, the usual.
#23 Thorsby 21 år siden
#24 wiseguy 21 år siden
The Texas Chainsaw Massacre (2003: DTS 2 Disc Set)R2 til £5.49
Die Another Day (2 Disc Set, DTS)R2 til £4,49
Pænt billigt hos Cd-Wow.
________
#25 lagoni 21 år siden
jeg kan mærkværdigvis ikke linke til siden via sparelinket, så husk det! :)
#26 filmz-propagandapanda 21 år siden
Jeg har i lang tid overvejet den hos cdwow, men hver gang jeg tager mig sammen og vil til at bestille den, får jeg øje på coveret, og så blir det ikke til noget alligevel.
FØJ et grimt cover! Klistret til med rosende anmelder-ord...
#27 ks 21 år siden
#28 El vez 21 år siden
#29 ks 21 år siden
#30 filmz-yoshimura 21 år siden
De kan i øvrigt også bestilles på layoyo til henholdsvis 30, 54 og 140 HK$.