Gravatar

#31 El vez 21 år siden

#30 jeg kan ikke finde den på koreandvds, kun 'ultimate ed'. Kan du linke direkte til dem? På forhånd tak.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#32 dyg 21 år siden

Så er den der igen!

Family Guy boxen, med 9 dvd'er (jeg har selv købt min ved cd-wow, til samme pris. Og den er god nok. Det er den samme Axel har til 800kr.)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#33 filmz-yoshimura 21 år siden

#31: Prøv her

Håber html-tricket virker :/ Ellers skriver du bare Hero i search-vinduet inde på korean, så burde de tre udgaver dukke op som nummer henholdsvis 2, 3 og 4 på siden.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#34 El vez 21 år siden

Ah, nu står de der, det gjorde de ikke igår. Tak :)

Det virker dog ikke særlig tydeligt, hvilken udgivelse man bør gå efter.
Gravatar

#35 El vez 21 år siden

Gravatar

#37 Corgan 21 år siden

#35:

Vær dog opmærksom på at det ikke er filmen "Ghost in the Shell" det drejer sig om, men derimod tv-serien.

"...The hit TV series inspired by the seminal anime epic..."
Gravatar

#38 filmz-yoshimura 21 år siden

Hvad så med Hayao Miyazaki (Studio Ghibli Limited Edition DVD Collection)

Den koster en mindre formue (også i forsendelse), men den ser f..... fe' ud!
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#39 filmz-yoshimura 21 år siden

#34: Så vidt jeg kan se, så er filmen den samme på alle tre udgivelser. På den billigste er der dog intet ekstramateriale, på den lidt dyrere er der en halv time plus en bog, og den dyreste er en ltd. ed. i en træboks med en bog og en times ekstramateriale. Se evt. denne "forklaring"
Gravatar

#40 filmz-yoshimura 21 år siden

Der er i øvrigt flere lokkende billeder af Ghibli-boxen på DVD Times

Skriv ny kommentar: