En inde på dahf fik City of God, Spider og Confidence til i alt hundrede kroner hos Harald Nyborg. Det lød godt nok til at være en fejltagelse - men ellers skulle det i hvert fald være muligt, at købe dem for en halvtredser stykket. :)
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Med hensyn til Ghibli-boxen, nej det er IKKE en R1 udgivelse, men mange gange har jeg hos den lokale dvd forhandler derover fået gode priser på ny udgivelser fx Indiana Jones boxen 45 USD (godt 275 kr.) eller Finding Nemo incl. PC spillet fik jeg til kun 20 USD (godt 125 kr) samme uge som de udkom og sådan kan jeg blive ved. Så jeg er ret sikker på at han også kan finde en fornuftig pris der.
Enten i begyndelsen af august eller slutningen af august begyndelsen af september, det hele er blevet rykket pga. min familie er blevet nødt til at flytte fra det sted de bor nu :-/
BTW genså Princess Mononoke i nat og er imo hans bedste film til dato, selvom Spirited Away også er flot. Jeg elsker hans flyveture ;)
#58: Enig mht. Mononoke Hime; jeg kunne også bedre lide den end Sen to Chihiro no kamikakushi (Spirited Away).
Hvis du er i stand til at få fat i Ghibli-boksen og få den med hjem uden at løbe ind i en omgang toldtæsk, så er jeg absolut interesseret. Lad høre fra dig, når/hvis (håberhåberhåber!) det bliver aktuelt.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#53 Jeg var forbi Harald Nyborg i dag i Kolding og der var prisen IKKE 50 kr! Den var derimod 89! :( Ret irriterende når man har kørt over 20 km bare for det!
#51 filmz-propagandapanda 21 år siden
Skam dig!
#52 filmz-superfrez 21 år siden
#53 dyg 21 år siden
De viste titler er:
City of God
Confidence
Straffefanger
Out for a Kill
#54 filmz-superfrez 21 år siden
#55 nakalay 21 år siden
#56 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
Med hensyn til Ghibli-boxen, nej det er IKKE en R1 udgivelse, men mange gange har jeg hos den lokale dvd forhandler derover fået gode priser på ny udgivelser fx Indiana Jones boxen 45 USD (godt 275 kr.) eller Finding Nemo incl. PC spillet fik jeg til kun 20 USD (godt 125 kr) samme uge som de udkom og sådan kan jeg blive ved. Så jeg er ret sikker på at han også kan finde en fornuftig pris der.
Jeg skriver når jeg har en pris :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#57 El vez 21 år siden
#58 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
BTW genså Princess Mononoke i nat og er imo hans bedste film til dato, selvom Spirited Away også er flot. Jeg elsker hans flyveture ;)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#59 filmz-yoshimura 21 år siden
Hvis du er i stand til at få fat i Ghibli-boksen og få den med hjem uden at løbe ind i en omgang toldtæsk, så er jeg absolut interesseret. Lad høre fra dig, når/hvis (håberhåberhåber!) det bliver aktuelt.
#60 filmz-superfrez 21 år siden
Ret irriterende når man har kørt over 20 km bare for det!