Tja... Da jeg så den i fjernsynet var jeg meget positivt overrasket. Den viser med stor overbevisning den verden bodybuilderne færdes i - men måske endnu mere interessant: man får virkelig et indblik i hvordan en ung Arnold var (ambitiøs, stor tro på sig selv) - og forsåelse for hvordan han er blevet den person som han er i dag.
Meeen... jeg er ikke sikker på at jeg selv ville give 90 kr. for DVD'en (medmindre at der pludselig kommer en version med et Arnold-kommentarspor), men det er helt klart en film som bør ses.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Fik den for 4.99 hos HMV for en måneds tid siden. Ganske godt ekstramateriale. Hvis det er den samme udgivelse, som der her er tale om, er den pengene værd. Ganske fin og underholdende "dokumentar" (grunden til gåseøjnene forklares i ekstramaterialet).
#91 ks 21 år siden
#92 filmz-Kadann 21 år siden
Hvis man ikke har stiftet bekendtskab med Larry Clark, er det en glimrende og billig måde at gøre det på. :)
#93 El vez 21 år siden
#94 ks 21 år siden
#95 El vez 21 år siden
#96 chandler75 21 år siden
#97 El vez 21 år siden
Mener du den er et køb værd, chandler?
#98 chandler75 21 år siden
Meeen... jeg er ikke sikker på at jeg selv ville give 90 kr. for DVD'en (medmindre at der pludselig kommer en version med et Arnold-kommentarspor), men det er helt klart en film som bør ses.
#99 The Insider 21 år siden
#100 chandler75 21 år siden