Gravatar

#101 The Insider 21 år siden

I interviewet med Arnold Schwarzenegger på DVD'en forklarer han, hvordan filmen i høj grad er manipulerende. Arnolds "karakter" i filmen består af både fiktive og reelle dele, forstået på den måde, at ikke alt han gør, er naturligt, men en del af det er scripted. F.eks. hele forholdet mellem ham og Lou Ferrigno og Arnolds psykologiske pres på Ferrigno er i høj grad fiktivt. Oprindeligt var det meningen, at Arnold skulle være dokumentarens "helt", men det virkede ikke passende at have Ferrigno være skurken, fordi han var en ung, venlig "up and comer", og derfor blev Arnold gjort til "skurken". Det forklarer hvorfor han fyrer skødesløse bemærkninger af om ting som hans fars begravelse, narko og kvinder og hans ret høje selvhøjtidlighed og brede ego.

...men det kunne jo selvfølgelig godt være, at det bare er noget bræk han fyrer af, for at fremstå mere godhjertet inden hans valgkamp :-)
War. War never changes.
Gravatar

#102 filmz-lbw 21 år siden

De kan sikkert findes andre steder, men...

Fra d. 10/8:
Matrix Revolutions (R2 2-disc), kr. 119,- (axelmusic.dk)

Fra d. 25/8:
Ice Age (R2 DK-udgave), kr. 49,- (dvdengros.dk)
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Gravatar

#103 McPeter 21 år siden

Fik lige at vide fra en kammerat at der var Matrix Reloaded til 30kr i Kvickly sidste eller forrige uge, og at de vidst også havde Revolutions til 69kr... vel at mærke 2-disc! Har prøvet at ringe lidt rundt men der var vidst ikke flere der havde nogen tilbage - i hvert fald ikke omkring Lyngby... måske kan I være heldige andre steder?! Tror han havde fundet Revolutions hos Kvickly Nørrebro eller sådan noget?!
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#104 El vez 21 år siden

Det er som regel meget individuelt med dvd tilbud hos Kvickly.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#105 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

Det tror jeg er generelt hos Coop (Kvickly, Brugsen osv.) fx nogle gange har de kanontilbud hos vores Brugs, men i min brors står de samme til normalpris.
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#106 dyg 21 år siden

Hvis en stakkels lille dreng nu gerne ville have Walt Disney's Treasure med the complete Goofy, hvor skal han så lede?

Ved Axel og dvdboxoffice er den udgået :(
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#107 filt 21 år siden

#106, så vidt jeg ved, er den eneste mulighed at købe boxen med wave 1 og 2. Vil gerne selv have "Mickey Mouse in Living Colour" og "Silly Symphonies".

BTW, Goofy boxen er fed, har den selv.
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Gravatar

#108 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

# 106 Amazon's "New & Used" sektion eller Ebay har jeg været heldig at finde et par af de titler ellers kan jeg kigge hjemme i US of A når jeg skal der over inden for de næste 2 uger :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#109 McPeter 21 år siden

Har lige været lidt inde og kigge hos DVDOO.dk og fandt følgende:
Four Weddings etc (R2) til 69,-
Fisken de kaldte Wanda - S.E. (2-disc R2) til 69,-

Se mere under Oprydnings-udsalg.

De har desuden en Classical Monster - Kampagne med en for 69,- og 2 for 99,-
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#110 lagoni 21 år siden

DVDsoon har Zoolander og Rain Man til ca 74 kr og The Graduate til ca 37 kr.

Og denne dvd med de åbenbart 50 værste film nogensinde til blot 50 kr. Der er bl.a. den berygtede "Plan 9 From Outer Space" og "Howard the Duck" :) Men spilletiden er opgivet til 60 min (en fejl?), så jeg ved ikke om den kun indeholder korte klip fra filmene...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: