Gravatar

#21 El vez 21 år siden

Hvis man er hooked på Scorsese, kommer der også en 6-disc boks, indeholdende Goodfellas (ny udg naturligvis), After Hours, Alice Doesn't Live Here Anymore, Mean Streets og Who's That Knocking On My Door. Den billigste udgave jeg har set er her til 298dkr.

Hvis man regner på det i forhold til Goodfellas, får man resten af filmene til ca. 40kr stykket.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#22 lagoni 21 år siden

DVDsoon har "A Fish Named Wanda", 2-disc, til ca 51 kr
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#23 nakalay 21 år siden

#21 Den kan også købes hos Axel til samme pris.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#24 lagoni 21 år siden

Loaded 24/7 har "Rocky Horror Picture Show", 2-disc, til ca 106 kr. Fantastisk film.

Sender de forresten fra UK, så man undgår told?
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#25 The Insider 21 år siden

#24, nix. Jersey.
War. War never changes.
Gravatar

#26 nakalay 21 år siden

"Region 1 are sent from Canada, buit go via the UK (with our UK return address on the label). Region 2 are sent from Jersey, but the box set are sent from the UK. The way the system for posting works, should mean there are no taxes to pay, (we've had no problems recently), which is why we feel we can offer the guarantee on line."

Så Insider har vist ret.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#27 chandler75 21 år siden

Så der skulle vel ikke blive problemer med tolden? Det er et stykke tid siden jeg har bestilt derfra, men jeg venter på et "Crime Story" sæson 1 box-sæt...
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#28 chandler75 21 år siden

# 21 Den box skal jeg helt klart have fingre i. De har den hos Axel til samme pris.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#29 Yoda 21 år siden

Ang. Loaded 24 7, så har de netop fået "Dirty Harry" boxen i deres sortiment igen. Endda et pund billigere end sidst.

Prisen er £18.99 - det er da et røverkøb for hele 5 film.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#30 The Insider 21 år siden

Kan se at der i denne tråd har været en del snak om den udvidede udgave af Hero. Har lige fået mit eksemplar i dag. Billed- og lydkvaliteten er omtrent på samme niveau som på den Koreanske 2/3-disc udgave. Men jeg kiggede ikke filmen nøje igennem, så jeg kan ikke være helt sikker.

Der har været en del snak om logoet på toppen af billedet på den udvidede udgave. Dette logo er der vitterligt. Men det er let at få væk. For mit eget vedkommende trykkede jeg blot Fast-Forward og derefer Play med det samme, og så var logoet væk. Det dukker op et par gange i løbet af filmen, men så gentog jeg bare "manøvren" :-)

Lagde ikke mærke til specielt meget nyt i filmen. Men nu spolede jeg også en del igennem filmen for at spotte nye optagelser, så størstedelen af det nye er garanteret bare ekstra dialog. Lagde bl.a. mærke til at Måne - i scenen hvor hun giver Brudt Sværds sværd til Navnløs - prøver at begå selvmord, men Navnløs afværger hendes forsøg. Og så er der lidt dialog mellem Nanvløs og Brudt Sværd før deres kamp på vandet, og Brudt Sværd og Flyvende Sne kæmper også en smule i scenen der viser deres første møde (udklædt i grønt, kæmpende ved vandfaldet). Der er garanteret mange flere småting inkluderet.
War. War never changes.

Skriv ny kommentar: