Gravatar

#131 filmz-yoshimura 21 år siden

Det går jeg ud fra. Jeg har ikke haft problemer de gange, jeg har handlet hos dem, og alle deres returadresser er i England (ikke Jersey eller noget). Ellers kan du jo bare sende dem en querie.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#132 El vez 21 år siden

Der er ingen problemer med hmv - hurtig service.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#133 JannikAnd 21 år siden

Nogen der kan fortælle mig, hvor længe leveringstiden er ved bestilling via cd-wow?
Gravatar

#134 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

# 133 Jeg har ventet alt fra 2 dage til 1 måned !

Nogen der kan oplyse om der kommer moms på varer fra HMV ???
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#135 The Insider 21 år siden

HMV's priser er de der bliver vist på siden. Særdeles billig porto - ingen moms eller told.
War. War never changes.
Gravatar

#136 filmz-Crystalstar1200 21 år siden

# 135 Takker :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#137 McPeter 21 år siden

#135 - nu kan jeg ikke lige huske hvem, men der var en der havde købt Mad Max Boxen + Batman boxen hos dem og skrev det havde noget at gøre med deres dyre porto... Hvor meget er den rent faktisk?!
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#138 El vez 21 år siden

Prøv at smide noget i indkøbskurven på siden, sværere er det vel ikke :)

Hvis man vælger den almindelige forsendelsestype mener jeg det er en ganske overkommelig pris.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#139 Yoda 21 år siden

Jeg mener portoen er på £11.
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#140 filmz-yoshimura 21 år siden

#139 Så skal man da bestille nogle tunge sager eller få det sendt med ekspresbud - da jeg bestilte, var det da snarere noget i omegnen af £4 pr. forsendelse.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war

Skriv ny kommentar: