#139: Nu har jeg tjekket på deres hjemmeside. Jeg kylede tre tlfældige dvd'er i indkøbskurven og tjekkede ud. Prisen var £2,90 i forsendelse ved valg af "airmail" og "complete", dvs. at de sender samlet, når alle varer er på lager i modsætning til, at de sender hver film, så snart den er på lager (så er prisen £5,70).
Den pris, der hedder £11, er for Europe Express forsendelse af complete order, men de gange jeg har bestilt hos hmv, har jeg valgt den billige løsning, og da er pakken ankommet inden for fem dage.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#142-144: Fair nok, små slag :-) Jeg svarede #138.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Så har vist været rundt om priserne. Jeg gav ganske rigtigt 11£ for de to boxe. MEn har generelt svært ved at lure deres forsendelses priser. Engang var prisen 2£ uanset hvad og hvor meget. Nu kan en almindelig dvd skifte i forsendelses pris for hver måned. Hvis ikke det er et super tilbud venter jeg da også gerne med at købe fra HMV til mi9n søster eller svoger er derovre hvilket er ret tit. De par 100 kr. sparet kan jo bruges til flere film :)
#141 filmz-yoshimura 21 år siden
Den pris, der hedder £11, er for Europe Express forsendelse af complete order, men de gange jeg har bestilt hos hmv, har jeg valgt den billige løsning, og da er pakken ankommet inden for fem dage.
#142 Yoda 21 år siden
Hvis han bestiller "Batman" og "Mad Max" boxen i samme ordre, bliver det £11 pund i forsendelse.
#143 Yoda 21 år siden
Hvis han bestiller "Batman" og "Mad Max" boxen i samme ordre, bliver det £11 pund i forsendelse.
#144 Yoda 21 år siden
#145 Yoda 21 år siden
#146 inflector 21 år siden
#147 Yoda 21 år siden
#148 filmz-yoshimura 21 år siden
#149 rimmer 21 år siden
#150 El vez 21 år siden