#38 Ja jeg må godt nok sige at den ser noget federe ud... :(
#40 Jeg ved det godt, men for 33,33 kr. er der jo en mulighed for at skifte den ud, hvis jeg kan li' den! ..har nemlig ikke set nogen af dem før (eller i det hele taget nogen Asiatiske film) så for mit vedkommende var det lige så meget for at finde ud af om det var noget for mig, men tak alligevel! ...og så synes jeg egentlig også det er meget rart at der er Danske undertekster på en ikke Engelsk talende film...!
#40, 41 og 43: Samme udgave fås hos dddhouse og layoyo (hongkong-sites) til omkring 30 HK$, som svarer til 22 kroner, så der skulle vist ikke være nogen problemer med at få fat i den til en ordentlig pris :o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Axel Music har Se7en - DeLuxe Special Edition til 99 kr. Den skulle være identisk med de andre udgivelser. Dog indeholder den et DTS ES 6.1 Matrix lydspor, hvor de andre udgivelser indeholder DTS ES 6.1 Discrete.
(og så ser coveret jo temmelig lækker ud i forhold til den danske udgave)
#49 - ok... har ikke fået set alt extra-materialet på min dk-version, men de gør i hvert fald meget ud af at de har gen-mixet lyden specielt til dvd, så kunne ikke forstå hvis det ikke skulle være godt nok... :-)
#41 nakalay 21 år siden
#42 filmz-dr. hoax 21 år siden
#40 Jeg ved det godt, men for 33,33 kr. er der jo en mulighed for at skifte den ud, hvis jeg kan li' den! ..har nemlig ikke set nogen af dem før (eller i det hele taget nogen Asiatiske film) så for mit vedkommende var det lige så meget for at finde ud af om det var noget for mig, men tak alligevel!
...og så synes jeg egentlig også det er meget rart at der er Danske undertekster på en ikke Engelsk talende film...!
#43 El vez 21 år siden
#42 Du har ret, det er en glimrende anledning til at udforske en ny genre, welcome to the dark side! ;)
#44 filmz-yoshimura 21 år siden
#45 lagoni 21 år siden
#46 lagoni 21 år siden
#47 Corgan 21 år siden
(og så ser coveret jo temmelig lækker ud i forhold til den danske udgave)
#48 McPeter 21 år siden
#49 El vez 21 år siden
Har man et 6.1 setup, er discrete derfor at foretrække.
#50 McPeter 21 år siden