Jeg ved ikke om det er specielt billigt, da jeg faldt over dem ved et tilfælde på CDwow - rundstyk, hvis det er en heads-up-nitte...
here goes:
Pixar Studio Collection til £34.19 (vha. 10% rabat-ordningen) - den indeholder Toy Story 1&2, A Bugs Life, Monsters Inc. og Finding Nemo. 6 discs ialt med diverse extra features. Nogle af dem er dog i 1.33 - ved ikke om det er det originale format. Tjek El Vez' link til dvdcompare.
De har lige haft en stak forskellige dvd-titler på tilbud til 25,- i Kvickly, men det varierer vist fra butik til butik. Jeg ved dog, at de havde Chicago (the musical thingie) samt Riget (Jeps, den til 400 kroner; I shit you not!), som jeg fik reddet mig et eksemplar af :o) Så er det tid til at skrotte taiwaneser-udgaven.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#1 El vez 21 år siden
Disney fra £8.99, b.la. Nemo, Lion King, Robin Hood, Aladdin, A Bug's Life, Monsters Inc etc..
Hari Potato ting..
James Bond til £4.99 stykket. Vær dog opmærksom på at mange af de britiske Bond-udgivelser er beskårede, www.dvdcompare.net er din ven!
Friends til £16.99 pr sæson.
#2 21 år siden
here goes:
Pixar Studio Collection til £34.19 (vha. 10% rabat-ordningen) - den indeholder Toy Story 1&2, A Bugs Life, Monsters Inc. og Finding Nemo. 6 discs ialt med diverse extra features. Nogle af dem er dog i 1.33 - ved ikke om det er det originale format. Tjek El Vez' link til dvdcompare.
Studio Ghibli Limited Edition DVD Collection til £134.09 (10% rabat). Har set en del af jer omtale denne boks, så jeg ville lige give en heads up, HVIS det her nu var billigt.
#3 El vez 21 år siden
Edit: ahh, fandt 10% rabat linket hos kjaerland :)
#4 filmz-Munk 21 år siden
Life as a house
Die Hard I og II
Ice Age
- Steve Carell
#5 DarkLight 21 år siden
#6 cyberzed 21 år siden
#7 nakalay 21 år siden
#8 DarkLight 21 år siden
#9 filmz-yoshimura 21 år siden
#10 McPeter 21 år siden