Så er det jo heldigt, at den franske version ikke er længere væk end som så. Lidt dyrere end de 20€, men hvis man vil ha' den, så kan man jo blive nødt til at betale prisen.
Edit: Det er vist alligevel ikke den. Forsiderne er ikke ens, men det kan jo være, at den rigtige kommer på Amazon på et tidspunkt.
Men husk lige at amazon har det med at smide 25 % oven i på alle deres ordre også bl.a. deres UK-udgave, så hvis den franske gør det samme vil den jo komme op på over 30 EUR, så den ender nok på hvad omkring Laserdisken kan skaffe den til 249 kr, hvis de ikke kun kører med den Danske Udgave.
#112 Ok, jeg vidste ikke at de ligger 25% oven i. Jeg plejer ikke at handle hos Amazon. Det var bare min umiddelbare indskydelse, at den måske kunne fås der. Det viste sig dog, at min indskydelse ikke var særlig god - på flere plan.
#107 og andre: Den "For Nogle Få Dolløjzere Mere" man kan købe i alm. amareycase til ca. 100 kr. (i fx. Fona 2000), savner den noget f.s.v.a. lyd el. indhold i forhold til den franske du nævner, der gør det værd at vente? Har nemlig været ved at købe den førstnævnte...
FUCK - har ikke råd lige bestemt denne måned, men synes alligevel jeg ville dele det med jer: Axelmusic har Alien Quadrilogy R4 INKL. SKANDINAVISKE UNDERTEKSTER til kun 409,95... Det er det klart billigste jeg har set den til endnu. http://www.axelmusic.dk/productDetails/93213370366...
#111 Jay El 21 år siden
Lidt dyrere end de 20€, men hvis man vil ha' den, så kan man jo blive nødt til at betale prisen.
Edit: Det er vist alligevel ikke den. Forsiderne er ikke ens, men det kan jo være, at den rigtige kommer på Amazon på et tidspunkt.
#112 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#113 El vez 21 år siden
#114 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#115 Jay El 21 år siden
#116 21 år siden
#117 El vez 21 år siden
#118 21 år siden
#119 davenport 21 år siden
Bla. Schindler til 69 i 2 disk udgave.
Det er en meget blandet omgang af lort og lidt godt.
#120 McPeter 21 år siden
Axelmusic har Alien Quadrilogy R4 INKL. SKANDINAVISKE UNDERTEKSTER til kun 409,95... Det er det klart billigste jeg har set den til endnu.
http://www.axelmusic.dk/productDetails/93213370366...