Gravatar

#121 SpielbergFreak 21 år siden

Big Fish - Limited Edition 99 kr hos Axel

Nederen! den gav jeg selv 350 kr for, fra DVD Asian, fordi Axel ikke kunne skaffe den, møghunde!!!:-)
Gravatar

#122 maniac 21 år siden

Starship Troopers 2 til 80 hos axel, hvis man er til den slags...

#123 21 år siden

Simpsons Season 1-3 koster 14.99£ stykket, og Simpsons Season 4 koster 13.99£ hos www.cd-wow.com - region 2/4 med danske tekster.

Derudover kan Coupling Season 1 fåes hos www.play.com til 6.99£ - Coupling Season 2 fåes til samme pris og Coupling Season 3 fåes til 7.99£, begge hos www.cd-wow.com.

Alle priser er før evt. vouchers.

#124 21 år siden

Simpsons Season 1-3 koster 14.99£ stykket, og Simpsons Season 4 koster 13.99£ hos www.cd-wow.com region 2/4 med danske tekster.

Derudover kan Coupling Season 1 fåes hos www.play.com til 6.99£ - Coupling Season 2 fåes til samme pris og Coupling Season 3 fåes til 7.99£, begge hos www.cd-wow.com.

#125 21 år siden

Simpsons Season 1-3 koster 14.99£ stykket, og Simpsons Season 4 koster 13.99£ hos cd-wow . Begge region 2/4 med danske tekster.

Derudover kan Coupling Season 1 fåes hos play til 6.99£ - Coupling Season 2 fåes til samme pris og Coupling Season 3 fåes til 7.99£, begge hos cd-wow.

Gravatar

#126 chronaden 21 år siden

ok ok ok
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#127 filmz-sanjo 21 år siden

SÅ fik vi det bekræftet :)
Har allerede bestilt season 4, nu har den bare med at komme! Har ventet i over en uge nu.
"If there is no struggle, there is no progress"

#128 21 år siden

ok - øhm, jeg fucker up i et eller andet nu, så er der en admin der vil slette de 3 ovenstående poster...

Det jeg ville have sagt er (nu uden link, da jeg kludrer i det):

Simpsons Season 1-3 koster 14.99£ stykket, og Simpsons Season 4 koster 13.99£ hos cd-wow - Begge region 2/4 med danske tekster.

Derudover kan Coupling Season 1 fåes hos play.com til 6.99£ - Coupling Season 2 fåes til samme pris og Coupling Season 3 fåes til 7.99£, begge hos cd-wow.

Gravatar

#129 filmz-sanjo 21 år siden

Hvorfor ikke bare starte med at trykke på edit knappen, på den første.. Istedet for at nu at skrive 4 af de samme indlæg?
"If there is no struggle, there is no progress"

#130 21 år siden

Rundstyk, for pokker - det troede jeg også jeg gjorde, men tømmermænd og keyboardsnilde går ikke hånd i hånd her i hytten :-/

Skriv ny kommentar: