Gravatar

#131 El vez 21 år siden

Kan i saa komme igang med at bestille noget coupling! :D
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#132 DarkLight 21 år siden

Og det kan kun gå for langsomt!
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#133 filmz-Munk 21 år siden

har lige set på Designpaulchampagne.com at der er kommet ikke mindre end 10 nye dvd cases.. om kvaliteten af disse kan jeg ikke sige noget om endnu, da jeg endnu ikke har modtaget min egen endnu...

De nye er bl.a. Back to the Future Trilogy, Star Wars, Futurama & Gremlins..

Clicky
"Sound editing is a lot like sex. Its usually done alone, late at night and with a lot of electronic gadgets."
- Steve Carell
Gravatar

#134 filmz-yoshimura 21 år siden

Axelmusic har sænket priserne på et par interessante korea-titler til sølle 99,95:

Memories of Murder
Save the Green Planet
Spin Kick
Doll Master
Some

m.fl.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war

#135 21 år siden

#133: Købe papkasser til film? Det er en smule bling-bling - og MEGET nørdet. Men kan sgu godt sætte mig lidt ind i det alligevel. Strange world...
Gravatar

#136 DarkLight 21 år siden

#135, "gold or silver anodized aluminum". Det gør det hele lidt sejere. Og man kunne da overveje den Futurama ting. Meeen 200 kroner ekstra er nu liige i overkanten.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#137 dyg 21 år siden

Jeg kunne nu godt finde på at købe den futurama ting.. Men det bliver først når jeg engang flytter, så jeg kan få plads til at udstille den. Lige nu ligger det hele alligevel bare i bunker :/
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

#138 21 år siden

#135. Øhh det er da aluminium og ikke pap.. Eller oversætter jeg "These Collector's Cases are made of either gold or silver anodized aluminum and brushed gold or silver ABS" forkert..
Gravatar

#139 Yoda 21 år siden

Nope - du har ret, pap it's not!
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
Gravatar

#140 filmz-yoshimura 21 år siden

Memento Mori 6-disc udgave (!!!) hos koreandvds: http://www.koreandvds.com/dvddetail.html?id=26264

Ikke noget mesterværk af en film, men det ser godt nok ud, som om det er en vild udgivelse.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war

Skriv ny kommentar: