Gravatar

#191 nakalay 19 år siden

Jeg bestilte ved middagstid den 2., men kan stadig ikke engang se alle mine ordrer på mine ordrestatus. Det kan ikke være fordi, at CDON har fjernet dem, for de har for det første aldrig været der, og for det andet består mine ordrer ikke kun af BoB-boksene, men også andre mere "legale" køb. Jeg er ny kunde, sikke en service de lægger ud med. :/
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#192 Scherlund 19 år siden

Sådan her ser min/vores bestilling ud lige nu. Har dog sendt en mail til CDON og håber at jeg snart får svar på den.
Gravatar

#193 El vez 19 år siden

Min er nu ændret til 'Alle bestillinger afsendt', så mine 3xbob og 1xfuturama s1 (367kr ialt) skulle gerne dukke op snart :D
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#194 McPeter 19 år siden

Er der nogen der har formuleret et svar til cdon.com hvor de klager over at have modtaget en ordrebekræftelse og derpå en anullering? Så må de MEGET gerne lige skrive hvad de har skrevet og evt. resultatet...
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#195 filmz-msg21 19 år siden

Min er også ændret til Alle bestillinger afsendt. Jeg har først kigget ordenligt på prisen nu, det lader til at jeg betaler 178kr for de to første Bob, mens den sidste kun koster 1kr. er der andre der har oplevet det?
http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/strandgaard
Gravatar

#196 dyg 19 år siden

#195 - Det er pga deres tilbud med tre film for 179kr. Helt normalt.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#197 Scherlund 19 år siden

#194 Sendte i går en mail til dem. Kan ikke huske den præcise tekst. Jeg kom dog ind på at jeg fandt det uheldigt at behandler sagen og kunder på denne måde. Jeg påpegede også at de på deres side kun tager havde for forkerte priser fra leverandøren og ikke deres egne administrative fejl. Ydermere nævnte jeg også at de var i strid med dansk og internationalkøbelov og dermed højst sansynligt også den svenske. Har dog ikke modtaget noget svar tilbage fra dem. Sendte den som sagt i går ved en 13-tiden.

Hvis der ikke kommer noget svar i dag, så vil jeg da godt være med til at formulere et samlet brev til dem.
Gravatar

#198 myggen 19 år siden

Lad os endelig høre, hvis du får svar.
Kværulant extraordinaire
Gravatar

#199 El vez 19 år siden

Det som jeg synes man også bør fokusere på, er at flere af deres kunder har fået deres ordre igennem. Så hvor man kan forstå at de vil ændre prisen for nytilkomne, burde dem der allerede har bestilt ikke blive charged ekstra / blive annulleret.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#200 Scherlund 19 år siden

#199 god pointe. Den skal jeg nok være sikker på at bruge hvis de laver vrævl og jeg er nødt til at skrue bissen lidt på.

Skriv ny kommentar: