Mon ikke han har sådan en usb postkasse, som man skal trykke på for at åbne ens mail program. Den er nok gået i stykker og det er derfor han ikke har svaret endnu.
"hehe, you got no code, no porn and you're ugly. Let's dance!"
#242 - Never! Denne tråd er jo blevet dedikeret til den evige kamp mod CDOn, det skal vi ikke forpeste tråd 36 med (Og så gør vi som det passer os, you little narc).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Efter et par mails frem og tilbage sendte jeg en knotten mail i fredags: Hej Sheila,
Uanset aarsagen, er det ikke acceptabelt at i traekker en vare tilbage som jeg har betalt for, modtaget ordrebekraeftelse og ydermere var markeret som afsendt paa jeres site. Dette er ikke juridisk forsvarligt og i boer udfoere ordren som oprindeligt annonceret.
Jeg forventer at modtage samme service som de af jeres kunder der allerede har modtaget varen til den annoncerede billige pris, alt andet er helt urimeligt. Denne kundeservice eller mangel paa samme er blevet diskuteret paa flere fora, og I saetter jer i en enormt ugunstig situation overfor baade nuvaerende og potentielle kunder ved at traekke denne ordre tilbage.
Jeg forventer stadig at i aabner for muligheden for at jeg kan modtage varen til den annoncerede billige pris.
Mvh,
Kim Jensen
Jeg modtog igår dette svar efter 3-4 udvekslinger:
Hej Kim,
Vi er klar over, at det er en yderst beklagelig fejl, vi har begået og at vores kunder naturligvis er utilfredse med, at vi ikke kan gennemføre ordrerne.
Vi betragter fejlen som åbenlys - prisen var åbenlys for lav, og mange har bestilt meget store partier af varen. Derfor har vi ret til at trække ordrerne tilbage, men desværre var det ikke muligt for os at stoppe alle ordrer.
Jeg kan desværre ikke tilbyde dig varen til den billige pris.
Med venlig hilsen
Trine CDON.COM/ Kundetjenesten
Jeg kunne virkelig godt tænke mig at høre hvad du finder ud af, McPeter.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Hold kæft en tynd undskyldning. Skulle man fremover lade være at bestille sindssygt billige varer, fordi man jo kan tænke sig til, at varen burde være dyrere?
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid
Jeg mener at det lugter lidt af, at man lader en del nye kunder slippe afsted med det, men afviser eksisterende kunder.
Både mine forældre og min svogers søster har fået deres "Band of Brothers" og i begge tilfælde er de nye kunder hos CDON. Selvfølgelig har de så også kun bestilt ét eksemplar af boksen, så det kan jo være at det er derfor at bestillingen ikke er blevet afvist.
Jeg bestilte 2, og jeg fik dem begge. Jeg ved ikke om man kan kalde mig ny kunde, men jeg tror kun jeg har bestilt noget der 1 gang før, for 1½ års tid siden.
#246 - damn hvor er det et tyndt svar. Det er jo pissehamrende ulovligt det de gør. Jeg har redegjort i min mail at jeg ikke har fundet tilbudet urimeligt, jf. Taken (også 6 disc med 10-afsnit tv-serie) til 125 DKK... Så må vi se hvad de siger til det. Skal nok vende tilbage lige så snart jeg hører noget fra dem!!!
Hvis ikke de reagerer positivt synes jeg vi skal overveje at gå til det svenske forbrugerklagenævn eller hvad de nu har. Vi burde være nok til at evt. udgifter vil blive forsvindende små i forhold til deres såkaldte prisforskel 89 kontra 400 kr/stk?
#241 Razzia 19 år siden
#242 nakalay 19 år siden
#243 dyg 19 år siden
#244 filmz-msg21 19 år siden
#245 McPeter 19 år siden
#246 El vez 19 år siden
Hej Sheila,
Uanset aarsagen, er det ikke acceptabelt at i traekker en vare tilbage som
jeg har betalt for, modtaget ordrebekraeftelse og ydermere var markeret som
afsendt paa jeres site. Dette er ikke juridisk forsvarligt og i boer udfoere
ordren som oprindeligt annonceret.
Jeg forventer at modtage samme service som de af jeres kunder der allerede
har modtaget varen til den annoncerede billige pris, alt andet er helt
urimeligt. Denne kundeservice eller mangel paa samme er blevet diskuteret
paa flere fora, og I saetter jer i en enormt ugunstig situation overfor
baade nuvaerende og potentielle kunder ved at traekke denne ordre tilbage.
Jeg forventer stadig at i aabner for muligheden for at jeg kan modtage varen
til den annoncerede billige pris.
Mvh,
Kim Jensen
Jeg modtog igår dette svar efter 3-4 udvekslinger:
Hej Kim,
Vi er klar over, at det er en yderst beklagelig fejl, vi har begået og at
vores kunder naturligvis er utilfredse med, at vi ikke kan gennemføre
ordrerne.
Vi betragter fejlen som åbenlys - prisen var åbenlys for lav, og mange har
bestilt meget store partier af varen. Derfor har vi ret til at trække
ordrerne tilbage, men desværre var det ikke muligt for os at stoppe alle
ordrer.
Jeg kan desværre ikke tilbyde dig varen til den billige pris.
Med venlig hilsen
Trine
CDON.COM/ Kundetjenesten
Jeg kunne virkelig godt tænke mig at høre hvad du finder ud af, McPeter.
#247 filt 19 år siden
#248 filmz-Kadann 19 år siden
Både mine forældre og min svogers søster har fået deres "Band of Brothers" og i begge tilfælde er de nye kunder hos CDON. Selvfølgelig har de så også kun bestilt ét eksemplar af boksen, så det kan jo være at det er derfor at bestillingen ikke er blevet afvist.
#249 myggen 19 år siden
#250 McPeter 19 år siden
Hvis ikke de reagerer positivt synes jeg vi skal overveje at gå til det svenske forbrugerklagenævn eller hvad de nu har. Vi burde være nok til at evt. udgifter vil blive forsvindende små i forhold til deres såkaldte prisforskel 89 kontra 400 kr/stk?