Cd-wow har mange gode titler mongo billigt lige nu... f.eks. GLORY til 53 kr, de titler el Vez har nævnt, og titler som Tears of the Sun, og .com versionen har a knights tale til 55 kr... derudover har de Gladiator 2 disc versionen til cirka 70 kr på hong kong siden
#64, det er dog den blanke 1-disc udgave der der er tale om, som ikke indeholder alle de fremragende dokumentarer og interviews, som den fornemme 2-disc udgave indeholder. Er man villig til at ofre sølle 3,50£ mere, kan man få 2-disc udgaven hos cdwow.
Hold da op - det var billigt. Har du fået 2-disken? Jeg overvejer nemlig 2-disken værd er pengene værd? Er der tekster på R2 UK udgaven? Engelske, danske?
Opinions are like assholes - everybody has one. - Dirty Harry.
Jeg får den først i morgen, men jeg vil skyde på, at der er engelske tekster på udgivelsen. Forvent ikke danske undertekster - her i Danmark bliver filmen udelukkende udgivet i en kedelig 1-disc udgave uden noget som helst ekstramateriale. En ven har allerede 2-discen, og jeg har set meget af ekstramaterialet, som er særdeles spændende.
"Orders from the European Union (excluding UK and Portugal) and UK orders, not exceeding £18 in value, will be placed with BlackStar (Jersey) Limited, a company based in the Channel Islands."
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
#61 El vez 21 år siden
Blade R1 82kr.
#62 filmz-psmadsen 21 år siden
#63 filmz-Plimmer 21 år siden
#64 Kalle Ferm 21 år siden
#65 The Insider 21 år siden
#66 Kalle Ferm 21 år siden
Har du fået 2-disken? Jeg overvejer nemlig 2-disken værd er pengene værd? Er der tekster på R2 UK udgaven? Engelske, danske?
#67 The Insider 21 år siden
#68 nakalay 21 år siden
#69 The Insider 21 år siden
#70 nakalay 21 år siden
"Orders from the European Union (excluding UK and Portugal) and UK orders, not exceeding £18 in value, will be placed with BlackStar (Jersey) Limited, a company based in the Channel Islands."