#132 - genudgivelse af Terminator UE fra Japan? Min dag er lige blevet så meget bedre. En dejlig, dejlig nyhed ;) Du har vel ikke en nogenlunde fornemmelse af hvornår vel?
"We're on an express elevator to hell - going down!" - Aliens
#133 Jeg må sige, at jeg ærligt talt synes en del bedre om original-cuttet af Léon - director's cut har for mange ligegyldige scener og for meget sødsuppe med (IMHO). Man burde måske have anskaffet sig den koreanske double disc med begge udgaver på.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#135 Den kan jeg absolut anbefale, den har ikke dts, men DD lydsporet er ganske glimrende og menuer+indpaakning er rigtig lækre - den fortjener bestemt en plads i denne tråd!
Hos koreandvds kan den stadig fås til ca. 60kr + porto, så den bliver ikke nappet i tolden.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Med hensyn til 5th Element må det være en fejl. Både den første r1 og Superbit udgaven fra r1 er anamorphic. Men jeg har da selv den r2 udgave du linker til:-) det er klart den fedeste udgave af den film!
LOKKIE LOOKIE! men skynd dig, den kommer kun i et begrænset oplag!
Men hensyn til Lèon er det DENNE udgave der er at fortrække, begge versioner er med, som den koreanske, men oveni købet får man et DTS spor med på den lange version! (jeg har den selv!)
#131 dyg 21 år siden
Hvis du (eller andre) ser den andetsteds, så vil jeg blive glad for et heads up.
#132 SpielbergFreak 21 år siden
The Fifth Element - Ultimate Edition R1 (DTS)
Leon - Deluxe Edition R1 (DTS)
Og så genudgiver Japan sine overfede, Ultimate Editions igen!!!
Bl.a:
Aliens
Ronin
Speed
Die Another Day
Udover ovennævnte kommer TERMINATOR også + en del andre!!!! Til dem der ikke noget at få den!!!!!!!!!!!!
#133 El vez 21 år siden
Coveret til Léon er lækkert, det ser ud til at være Director's Cut med spilletid på 133.
#134 Zelle 21 år siden
Du har vel ikke en nogenlunde fornemmelse af hvornår vel?
#135 filmz-yoshimura 21 år siden
#136 El vez 21 år siden
Hos koreandvds kan den stadig fås til ca. 60kr + porto, så den bliver ikke nappet i tolden.
#137 SpielbergFreak 21 år siden
Med hensyn til 5th Element må det være en fejl. Både den første r1 og Superbit udgaven fra r1 er anamorphic. Men jeg har da selv den r2 udgave du linker til:-) det er klart den fedeste udgave af den film!
LOKKIE LOOKIE! men skynd dig, den kommer kun i et begrænset oplag!
Men hensyn til Lèon er det DENNE udgave der er at fortrække, begge versioner er med, som den koreanske, men oveni købet får man et DTS spor med på den lange version! (jeg har den selv!)
Her er et par billeder:
Front
oversigt
#138 DarkLight 21 år siden
#139 El vez 21 år siden
Jeg tror jeg holder mig til min koreanske, den er ihvertfald at foretrække for mig :)
#140 SpielbergFreak 21 år siden
Tjek ebay. Der er vist stadig en del tilbage, ellers kommer der vel nogle:-) Meeen den er jo kun udgivet i 20.000 eksemplare:-)