Gravatar

#61 DarkCrow 21 år siden

Okay.. det er sgu pænt mange penge.. men den minder da lidt om denne hos Axel:

Tadaaa

Er der den vilde forskel andet end den flotte kasse ?
Gravatar

#62 JannikAnd 21 år siden

Tjaaa... det er den version, jeg har tænkt mig at købe. Den er billig og har oven i købet DTS. - Men jeg kan godt forstå SpielbergFreak. Jeg giver også gerne 7-800 kr. for én film, hvis det er en lækker udgave. - Dog er "The Pianist" ikke en så vigtig film for mig.
Gravatar

#63 SpielbergFreak 21 år siden

Sådan opfattede jeg det heller ikke;-) Lød jeg sur? Det var ikke meningen:-)

Med hensyn til den canadiske I snakker om, er det klart versionen, men skal have hvis ikke man nåede, at få den jeg har. Den er også i et rigtig flot digipak cover.

Men bemærk den har HVERKEN engelske subs eller closed captions!
Gravatar

#64 JannikAnd 21 år siden

Nej, du lød ikke sur, men ud fra din post kunne det da godt være. - Det var jo måske lidt for personligt. Men det er jo lidt svært at vide postens alvor, når man ikke fornemmer tonelejet i beskederne, ikk`?

"Men bemærk den har HVERKEN engelske subs eller closed captions!"

Heller ikke i de tyser fraser!? - Har aldrig haft tysk undervisning, så her er sgu tale om diskremination!

Stadig pals? ;-)
Gravatar

#65 SpielbergFreak 21 år siden

Stadig pals, YEAH!:-)

Jeg har ikke noget imod om at tale om min brors opholdssted og hvorfor, så kunne jeg jo bare lade være at skrive om ham:-)

Den udgave er henvendt til det fransktalende puplikum i Canada, og der er ikke udgivet et modstykke til denne i USA (Har hørt at de ikke vil lave en "vild" udgave i USA, da det er en Polanski film, og han er jo, i blandt mange amerikanere, ikke er så populær)

På dvdcompare (og bag på coveret) står der kun franske subs, og på dvdcompare plejer de at skrive, hvis der er engelske subs på ikke-engelsk dialog.
Jeg kan huske jeg selv ville købe den inden jeg fandt den koreanske, og jeg skrev til Axel ang. engelske subs og de sagde, at det var der ikke på nogen måde.

Så nej jeg ville ikke regne med at der var..desværre.

Men så køb denne istedet (det er den jeg har, bare uden CD og i et almindeligt digipak fra korea):

Link 1:
AsianDB.com - Pianist
Link 2:
DVD Heaven - Pianist

Men den køre vist også på sidste vers, så skynd jer!
Gravatar

#66 JannikAnd 21 år siden

Lidt ærgeligt, for prisen er kanon canadiske udgave. - Men tak for links'ne.
Gravatar

#67 El vez 21 år siden

Ja nu behøver udgivelser heldigvis ikke køste en halv million før de er fede, her er et meget godt eksempel.

Den slår den tilsvarende britiske boks både i indhold og udseende.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#68 JannikAnd 21 år siden

Har DU ikke lige købt den, El Vez?
Gravatar

#69 filmz-WSTE_M 21 år siden

#67 havde coveret nu været på engelsk isedet for.. :(
May the blessing of the Bomb Allmighty and the fellowship of the Holy Fallout,
descend on us all this day, and for evermore.
Gravatar

#70 filt 21 år siden

#69, præcis, og man kan endda ikke tage det danske "klistermærke" af. :(
"Let the universe howl in despair, for I have returned..." - Lord Darkseid

Skriv ny kommentar: