Ah, nogle gange skal man bare glemme hvad det egentligt er man putter i munden ;) Jeg spiser ikke hjerter, nyrer, hjerner, kirtler, tunger eller æselrøvhuller - ligegyldigt hvor sprøde og tørre de så end er!!!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Jeg kan huske, at jeg som barn var ret vild med hjerter i flødesovs - ved sgu ikke helt om jeg kunne klemme det ned i dag. Ikke at det kommer til at ske, kæresten er ret selektiv med hendes mad.
Aha, jeg har altid haft lyst til at smage nyre, og så alligevel ikke (jvf. Leopold Blooms famøse måltid i Ulysses: "Most of all he liked grilled mutton kidneys which gave to his palate a fine tang of faintly scented urine."). :)
Jeg har spist og stort set alt. Men jeg er også i restaurationsbranchen + jeg har rejst verden rundt. Jeg vil ikke engang begynde at nævne alt det, jeg har smagt.
#61 Tommy Kristensen 11 år siden
#62 davenport 11 år siden
Jeg spiser ikke hjerter, nyrer, hjerner, kirtler, tunger eller æselrøvhuller - ligegyldigt hvor sprøde og tørre de så end er!!!
#63 Tommy Kristensen 11 år siden
#64 tiany 11 år siden
Jeg ser det da hele tiden i Føtex og Kvickly
#65 davenport 11 år siden
#66 Pécuchet 11 år siden
Aha, jeg har altid haft lyst til at smage nyre, og så alligevel ikke (jvf. Leopold Blooms famøse måltid i Ulysses: "Most of all he liked grilled mutton kidneys which gave to his palate a fine tang of faintly scented urine."). :)
#67 davenport 11 år siden
#68 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden
#69 davenport 11 år siden
#70 Thomsen 11 år siden