Jeg har også spist foie gras, men jeg bryder mig ikke om det. Ikke så meget af etiske årsager som pga. smagen og konsistensen. Jeg kan heller ikke lide leverpostej. Det røg i vasken, da jeg som knægt så min mormor lave den hjemmelavede ud fra et par blodige, friske levere.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Jeg har også spist foie gras, men jeg bryder mig ikke om det. Ikke så meget af etiske årsager som pga. smagen og konsistensen. Jeg kan heller ikke lide leverpostej.
Samme her. Men jeg kan såmænd fint nok lide stegt lever, selvom at det ikke ligefrem er noget jeg har fået meget af.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Det ser man faktisk heller ikke i køledisken mere. (Lever) Som knægt fik vi tit stegt lever med bløde løg, men det er ikke noget jeg har lyst til at spise i dag. Indvolde i det hele taget.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#51 colocho 11 år siden
#52 HonoDelLoce 11 år siden
That' some mighty fine meat right there, son !
#53 colocho 11 år siden
#54 colocho 11 år siden
#55 MOVIE1000 11 år siden
Måtte læse det 5 gange inden jeg forstod at der stod nyre og ikke myre. :P
#56 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden
At der er hest i en Lidl-lasagne til 14,95, eller at køberne forventer, at der i en Lidl-lasagne til 14,95 IKKE er hest?
#57 Kisbye 11 år siden
#58 Thomsen 11 år siden
#59 Kruse 11 år siden
Samme her. Men jeg kan såmænd fint nok lide stegt lever, selvom at det ikke ligefrem er noget jeg har fået meget af.
#60 davenport 11 år siden
Som knægt fik vi tit stegt lever med bløde løg, men det er ikke noget jeg har lyst til at spise i dag. Indvolde i det hele taget.