Gravatar

#51 colocho 11 år siden

I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#52 HonoDelLoce 11 år siden

colocho (51) skrev:
http://imgur.com/tdRaFsi

That' some mighty fine meat right there, son !
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#53 colocho 11 år siden

Den er mildest talt appetitvækkende! :D
I admire its purity. A survivor... unclouded by conscience, remorse, or delusions of morality.
Gravatar

#54 colocho 11 år siden

Dobbelpost, sorry..
Gravatar

#55 MOVIE1000 11 år siden

Lord Beef Jerky (50) skrev:
Jeg har forresten også smagt nyre. Det smager ikke særlig godt.

Måtte læse det 5 gange inden jeg forstod at der stod nyre og ikke myre. :P
The earth is not a cold dead place, this is not a cold dead place.
Gravatar

#56 Doom 2: Hell on Earth 11 år siden

Hvad er mest foruroligende:

At der er hest i en Lidl-lasagne til 14,95, eller at køberne forventer, at der i en Lidl-lasagne til 14,95 IKKE er hest?
Doctor Last Warning
Gravatar

#57 Kisbye 11 år siden

De der fryselasanger smager sku heller ikke af en skid. Der skal godt med ketchup til før det er spisbart.

Imagine an elephant with the flu. One sneeze and it breaks it's bloody neck - Fukkatsu no hi AKA Virus (1980)
Gravatar

#58 Thomsen 11 år siden

Jeg har også spist foie gras, men jeg bryder mig ikke om det. Ikke så meget af etiske årsager som pga. smagen og konsistensen. Jeg kan heller ikke lide leverpostej. Det røg i vasken, da jeg som knægt så min mormor lave den hjemmelavede ud fra et par blodige, friske levere.
... and in other news: grave robbers pry rifle from Charlton Hestons cold, dead hands.
Gravatar

#59 Kruse 11 år siden

Thomsen (58) skrev:
Jeg har også spist foie gras, men jeg bryder mig ikke om det. Ikke så meget af etiske årsager som pga. smagen og konsistensen. Jeg kan heller ikke lide leverpostej.

Samme her. Men jeg kan såmænd fint nok lide stegt lever, selvom at det ikke ligefrem er noget jeg har fået meget af.
"Dave, this conversation can serve no purpose anymore. Goodbye."
Gravatar

#60 davenport 11 år siden

Det ser man faktisk heller ikke i køledisken mere. (Lever)
Som knægt fik vi tit stegt lever med bløde løg, men det er ikke noget jeg har lyst til at spise i dag. Indvolde i det hele taget.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!

Skriv ny kommentar: