Gravatar

#21 DarkLight 21 år siden

Jeg selv har overvejet swordsonline?
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#22 Scherlund 21 år siden

#20 Mine har jeg købt i USA og selv taget med hjem i flyveren (det var før 11. september 2001). Det er desværre ikke foldede sværd men de er dog støbte og er ikke lavet af rustfritstål (hvilket kan ses på klingen på den katana :( jeg hade ikke så meget forstand på plejen da jeg købte mit første.)

tsunami.dk har jeg kun hørt gode ting om og det ligner kvalitets sværd de sælger, dog kan jeg ikke lide at der ingen priser er på deres side. Jeg er klar over at det er svært at komme med en præcis pris, men det burde være muligt at komme med en ca. pris.

De sværd trendtique.dk sælger ligner gode dekorationssværd, hvilket prisen også afspejler. Det er ikke sværd og ville bruge til at slå imod hinanden eller bruge til gennemskærings øvelser, da der er en god risiko for at de knækker eller splintrer.
Gravatar

#23 filmz-yoshimura 21 år siden

the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#24 Patriarch 21 år siden

Når nu f.eks scherlund har taget billeder af alle sine boxe... hvorfor er det? for hyggen eller ar praktisk årsager - f.eks forsikring?
“Extraordinary claims require extraordinary evidence.”
Gravatar

#25 DarkLight 21 år siden

Jeg tror primært det er fordi vi andre gerne vil se de mere fede udgivelser. Og han ved det :)

Dernæst kan det da helt klar være en fordel rent forsikringsmæssigt.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#26 Scherlund 21 år siden

#23 Det var godt nok billigt. ¥750.000 + fragt for et japansk indregistreret sværd. Dog kan jeg ikke læse direkte ud fra teksten om det er muligt at bruge disse til gennemskærings øvelser. Men mon ikke de kan.

Hvad mon told satsen er på sådan en når/hvis den bliver taget i tolden?
Gravatar

#27 Scherlund 21 år siden

#24 Jeg tog billederne til den her tråd: [url=http://www.filmz.dk/forum/item/10082/#first]http://www.filmz.dk/forum/item/10082/#first[/url][/url] Da jeg jeg har dog valgt at samle alle links til billederne på den samme side.
Gravatar

#28 filmz-Diller82 21 år siden

#22 Jeg har en pris liste derfra, men den varierer vist afhængigt af hvor god man er til at forhandle, men jeg har standard priserne. kan afsløre at practiacl plus katana er billigst med 2595kr. og at de topper omkring de 16.000kr.

Selv har jeg et sværd importeret fra Japan (sjovt at prøve at forklare det i tolden)
Samt et hentet i holland.
-----------------------------------
The pen is mightier than the sword...mostly.
Gravatar

#29 Scherlund 21 år siden

#18 Rimlig lækkert setup der. Men din placering af centeren undrer mig. Jeg syntes at det bliver anbefalet at centeren skal stå i øjen/øre højde eller i det mindste peje i den retning. Er der noget jeg har misforstået?
Gravatar

#30 MuManden 21 år siden

Hvis det er rigtigt, så er det noget jeg i hvert fald ikke har fået at vide eller hørt om.
Så du har nok ikke misforstået det, men jag har nok bare ikke hørt om det.
Men jeg laver det nok ikke om for den ligger meget godt dernede...
http://profiles.us.playstation.com/playstation/psn/profiles/MuManden

Skriv ny kommentar: