Der er engelske undertekster på alle film, og billedkvaliteten er generelt rigtig god - en del af filmene er blevet overført på ny, andre genbruger blot de hidtil udmærkede transfers.
Det er svært at spå omkring en region 2-udgivelse, men der er mig bekendt ikke annonceret nogen. Warners store Signature Collection kom heller aldrig herovre.
Personligt så kan jeg kun anbefale Masterpiece Collection. Jeg har næsten lige selv fået den ind ad døren, og der er en virkelig lækker boks.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Jeg tager bosken i R1 så:)....Jeg kan se at den kun koster knap 500 kr på amazon.com er der nogen der har prøvet at bestille der... er der problemer med told osv.
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
#6 Jeg vil tro risikoen for told fra Amazon.com er større end på DVDPacific. Mine bøger fra Amazon nuppes ihvertfald :( Boksen kan også godt være i farezonen fra DVDPacific, men i tykkelse er det lige på grænsen.
#6 - Du er næsten sikker på at blive nuppet, hvis du bestiller fra Amazon. Jeg ville bestille fra Pacific eller en af de engelske importører (playusa.com eller loaded247.com). Ved sidstnævnte risikerer du ikke ekstra told og moms - til gengæld er den som udgangspunkt dyrere end hos Pacific. Jeg har selv fået den fra pacific for en uge siden, uden problemer, men jeg er før blevet snuppet med forsendelser fra dem, og ærligt talt var jeg forbavset over, at den gik igennem. Den er ret tung. Så det er et spøgsmål, om du tør at satse?
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
3,5% told af vareprisen + 25% moms af vare, porto og told + PostDK's gebyr på 70kr (er det vist) = ca. 240kr. Lidt under hvis du vælger "surface mail", lidt over hvis du får den sendt som luftpost.
Jeg tjekkede lige, og portoen fra Pacific er ret høj, fordi det er en tung pakke (ml. 100-120kr). Hvis jeg var dig, så ville jeg nok vælge en af de engelske forhandlere. Loaded247.com har den fx. til £57.99 alt inklusive, og her behøver du ikke at frygte en ekstra regning fra tolderne.
Den eneste grund til, at jeg valgte at få den fra Pacific, var, at jeg ikke lige var opmærksom på deres portopris, og at de andre også havde den.
#1 MouseMickey 19 år siden
Er der nogen som har R1 udgaven som kan fortælle om billedet er godt og om alle filmene er med engelske tekster?
#2 filt 19 år siden
#3 filmz-Bruce 19 år siden
Slutkonklusion fra DVDBeaver:
It is my opinion that this Masterpiece Collection is the greatest deal in the history of DVD Production.
Jeg er helt enig!
#4 MouseMickey 19 år siden
#5 filmz-Le Samouraï 19 år siden
Det er svært at spå omkring en region 2-udgivelse, men der er mig bekendt ikke annonceret nogen. Warners store Signature Collection kom heller aldrig herovre.
Personligt så kan jeg kun anbefale Masterpiece Collection. Jeg har næsten lige selv fået den ind ad døren, og der er en virkelig lækker boks.
#6 MouseMickey 19 år siden
#7 filmz-Bruce 19 år siden
81$
#8 filmz-Le Samouraï 19 år siden
#9 MouseMickey 19 år siden
#10 filmz-Le Samouraï 19 år siden
Jeg tjekkede lige, og portoen fra Pacific er ret høj, fordi det er en tung pakke (ml. 100-120kr). Hvis jeg var dig, så ville jeg nok vælge en af de engelske forhandlere. Loaded247.com har den fx. til £57.99 alt inklusive, og her behøver du ikke at frygte en ekstra regning fra tolderne.
Den eneste grund til, at jeg valgte at få den fra Pacific, var, at jeg ikke lige var opmærksom på deres portopris, og at de andre også havde den.