#15 nu har jeg ikke mine bokse ved hånden, men jeg er rimelig sikker på at det er det sammen ekstramateriale på de gamle bokse. Selvom de gamle jo bare er Universals Hitchcock serie på boxset.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
#23 - Ikke hvis du tjekker efter under hver film på dvdcompare. Der står nøje, hvad der er med i de sorte og hvide bokse, og der mangler flere dokumentarer + det meste af materialet fra disk 15 i "Masterpiece Collection".
Nå man så tager med, at der er film i det forkerte format i de europæiske bokse, og at de sammenlagt koster det samme som den amerikanske, så er R2 et rigtigt dårligt køb.
Som Bruce allerede har skrevet, så tjek dvdcompare. Jeg er endu ikke stødt på en film fra boksene, hvor R1 ikke løber af medf sejren (jeg har dog også kun kigget på 6-7 sammenligninger).
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#25 Det kommer du aldrig til at fortryde! Når DVDBeaver skriver:
It is my opinion that this Masterpiece Collection is the greatest deal in the history of DVD Production, så er det MEGET store ord, når man kender deres metodiske gennemgang af udgivelser.
Og så er boksen supersmuk :)
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#27 Mht. ekstramateriale giver jeg dig helt ret. Det er ikke overgået endnu. Ekstramaterialet til Alien indeholder den bedste dokumentar jeg har set. Og f... hvor er 1'eren flot i billede og lyd!!!
Wishlist hos Axelmusic: http://www.axelmusic.com/wishlist.php?uid=11140
#27 - Det tror jeg ikke, du skal forvente. Bortset fra den lidt ærgerlige nedredigering af dokumentaren omkring Alien3, så kan der jo ikke sættes en finger på Alien Quadrilogy. Det bliver simpelthen ikke bedre.
Masterpiece Collection er en lækker boks med udmærket ekstramateriale og først og fremmest en god "value for money".
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
#21 filmz-Bruce 19 år siden
#22 filmz-Le Samouraï 19 år siden
#23 frahm-2 19 år siden
nu har jeg ikke mine bokse ved hånden, men jeg er rimelig sikker på at det er det sammen ekstramateriale på de gamle bokse. Selvom de gamle jo bare er Universals Hitchcock serie på boxset.
#24 filmz-Le Samouraï 19 år siden
Nå man så tager med, at der er film i det forkerte format i de europæiske bokse, og at de sammenlagt koster det samme som den amerikanske, så er R2 et rigtigt dårligt køb.
Som Bruce allerede har skrevet, så tjek dvdcompare. Jeg er endu ikke stødt på en film fra boksene, hvor R1 ikke løber af medf sejren (jeg har dog også kun kigget på 6-7 sammenligninger).
#25 El vez 19 år siden
#26 filmz-Bruce 19 år siden
It is my opinion that this Masterpiece Collection is the greatest deal in the history of DVD Production, så er det MEGET store ord, når man kender deres metodiske gennemgang af udgivelser.
Og så er boksen supersmuk :)
#27 El vez 19 år siden
#28 filmz-Bruce 19 år siden
#29 filt 19 år siden
#30 filmz-Le Samouraï 19 år siden
Masterpiece Collection er en lækker boks med udmærket ekstramateriale og først og fremmest en god "value for money".