ok takker mange gange for hjælpen... så bestiller jeg den da bare på loaded247.com.. Jeg for at vide at jeg skal oplyse mit kort nummer når jeg opretter mig som bruger.. det har de da ingen ret til at gemme har de?
Nikko was easy. Now it's your turn. One night you'll close your eyes, and when they open I'll be there. It'll be time to die
Jeg ved faktisk ikke, om der er nogle internationalt gældende regler på det område. Men man skal det samme hos Pacific og Play.
Jeg forstår godt din bekymring. Jeg bryder mig heller ikke så meget om det. Men jeg har valgt bare at gøre det, fordi de alle trods alt er "gamle", velkendte forhandlere med et godt ry (Loaded hed før Future Entertainment og var i en del år en af de mest brugte R1-forhandlere på nettet, indtil de generelt blev for dyre). Jeg ville sikkert tøve mere med det, hvis det var nogen, jeg ikke havde hørt noget godt om (fx. DVDSoon). Skulle det gå galt, fx. hvis de bliver hacket, så er man jo fuldt dækket af banken.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Den er faktisk udkommet i R2. Den udkom for nogle år siden som to boxset (et sort og et hvidt). Jeg tror også de har udgivet det som en samlet box. Jeg så i hvert fald et eller andet lignende i cinematekets boghandel.
Se verdens bedste indiefilm online på indiemondo.com
De to, halvgamle "Hitchcock Collection", der er udkommet i R2, indeholde godt nok de samme film som "Masterpiece Collection", men længere er den heller ikke. R2 indeholder i flere tilfæde ældre overførsler, nogle endda i det forkerte format ("Fuglene" er fx. i 4:3), og boksene har ikke tilnærmelsesvis det samme ekstramateriale som den nye, samlede boks i R1.
Sidst set: The Black Pit of Dr. M 4/5 | SW: Ep. III 2/5 | Elephant 5/5 | Black Sunday (1960) 4/5
Jeg tror også de har udgivet det som en samlet box.
Ikke i EU. Der er tale om helt forskellige udgivelser. De to, europæiske "Hitchcock Collection" (sort og hvid) inderholder ligesom den amerikanske "Masterpiece Collection" alle de film, Hitchcock indspillede for Universal. Forskellen er, at den amerikanske har flere extras og bedre overførsler ("Psycho" er fx. ikke 16:9 i R2, og "Fuglene" er pan/scan'et). Du kan læse sammenligninger af de enkelte film på dvdcompare.org.
Den samlede, europæiske boks, du sikkert har set, svarer til den amerikanske "Signature Collection" og indeholder derimod de film, Hitchcock lavede for Warner. Forskellen er her, at den amerikanske boks inderholder 9 film på 10 dvd'er, mens den europæiske kun indeholder seks.
R2 Scandinavia - (Universal Pictures - ORIGINAL RELEASE) 1.85:1 Anamorphic PAL This DVD isn't sold separately, only with The Hitchcock Collection I (black box: a six-fold digipack with a sleeve, containing Saboteur, Shadow of a Doubt, Rope, Rear Window, The Trouble with Harry, The Man Who Knew Too Much, Psycho)
Un-cool mht Fuglene, men ok - det er måske også den Hitchcock film jeg finder mest uinteressant.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
#11 MouseMickey 19 år siden
#12 filmz-Le Samouraï 19 år siden
Jeg forstår godt din bekymring. Jeg bryder mig heller ikke så meget om det. Men jeg har valgt bare at gøre det, fordi de alle trods alt er "gamle", velkendte forhandlere med et godt ry (Loaded hed før Future Entertainment og var i en del år en af de mest brugte R1-forhandlere på nettet, indtil de generelt blev for dyre). Jeg ville sikkert tøve mere med det, hvis det var nogen, jeg ikke havde hørt noget godt om (fx. DVDSoon). Skulle det gå galt, fx. hvis de bliver hacket, så er man jo fuldt dækket af banken.
#13 MouseMickey 19 år siden
#14 frahm-2 19 år siden
#15 filmz-Le Samouraï 19 år siden
#16 frahm-2 19 år siden
#17 filmz-Bruce 19 år siden
#18 filmz-Le Samouraï 19 år siden
Ikke i EU. Der er tale om helt forskellige udgivelser. De to, europæiske "Hitchcock Collection" (sort og hvid) inderholder ligesom den amerikanske "Masterpiece Collection" alle de film, Hitchcock indspillede for Universal. Forskellen er, at den amerikanske har flere extras og bedre overførsler ("Psycho" er fx. ikke 16:9 i R2, og "Fuglene" er pan/scan'et). Du kan læse sammenligninger af de enkelte film på dvdcompare.org.
Den samlede, europæiske boks, du sikkert har set, svarer til den amerikanske "Signature Collection" og indeholder derimod de film, Hitchcock lavede for Warner. Forskellen er her, at den amerikanske boks inderholder 9 film på 10 dvd'er, mens den europæiske kun indeholder seks.
#19 El vez 19 år siden
R2 Scandinavia - (Universal Pictures - ORIGINAL RELEASE)
1.85:1 Anamorphic PAL
This DVD isn't sold separately, only with The Hitchcock Collection I (black box: a six-fold digipack with a sleeve, containing Saboteur, Shadow of a Doubt, Rope, Rear Window, The Trouble with Harry, The Man Who Knew Too Much, Psycho)
Un-cool mht Fuglene, men ok - det er måske også den Hitchcock film jeg finder mest uinteressant.
#20 El vez 19 år siden