Gravatar

#91 Allan Jacobsen 10 år siden

Mange superhelte er lort! Nogen er gansk ok, meget få er gode her kommer de gode: Batman Begins, X-Men: First Class, Superman The Movie, Batman og selvfølgelig Batman The Movie!!! Mulholland Drive er genial, Gattaca har da vist ikke en speciel stor plads i filmhistoren, Moon er totalt fed, Inception er vild overvurderet, aldrig et ondt ord om T1 og T2!, Matrix er næsten ligeså overvurderet som Inception(Matrix er ok, Inception er ringe), men der bliver stadig lavet gode sci-fi film, A Scanner Darkly er ret interessant, og selv efter 3 gennemsyn, kan jeg stadig ikke fange det fede i 2001: A Space Odyssey, men Blade Runner er og bliver den bedste sci-fi nogensinde, og Children of Men er sgu også ret fed, og Hard To Be A God ser virkelig, virkelig, virkelig fed ud, men ingen andre af hans film er tilgængelig så det er endnu en instruktør som jeg gerne vil lære at kende som jeg ikke kan få love til medmindre jeg downloader men det vil jeg ikke...
The nerd formerly known as Skeloboy
Gravatar

#92 Ispep 10 år siden

Suk!
Gravatar

#93 Allan Jacobsen 10 år siden

#92 - men jeg mener det :) - og vil hjertens gerne uddybe...skulle bare lige skynde mig at opsummere på diskussionen ;)
The nerd formerly known as Skeloboy
Gravatar

#94 Lord Beef Jerky 10 år siden

Kunne du ikke holde dig væk, Yellow?
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#95 Lord Beef Jerky 10 år siden

Hmm jeg mistænker nu Skeloboy for, at have været Yellow-TV hele vejen igennem.. du må foran en jury!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#96 Allan Jacobsen 10 år siden

Lord Beef Jerky (94) skrev:
Kunne du ikke holde dig væk, Yellow?

Lige da Ispep havde skrevet Suk! overvejede jeg faktisk at slette min signatur :)
The nerd formerly known as Skeloboy
Gravatar

#97 Lord Beef Jerky 10 år siden

Du må i det mindste indrømme, at det er en ret lang sætning, du har fyret af i #91!
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#98 Allan Jacobsen 10 år siden

#97 - altså, det var også min mening at tage lidt pis på det hele :)
The nerd formerly known as Skeloboy
Gravatar

#99 Doom 2: Hell on Earth 10 år siden

Driver (87) skrev:
Du vil vist bare diskutere for at diskutere og ikke så meget andet. Du kunne evt. overveje at få et liv. Det kan anbefales.


LOL



Lord Beef Jerky (94) skrev:
Kunne du ikke holde dig væk, Yellow?


Ispep er ikke Yellow. Yellow var alt for subtil. (Nå, var det ikke ham du mente? Men det var ham der poppede op hos mig :-O)
Doctor Last Warning
Gravatar

#100 Riqon 10 år siden

Ispep (84) skrev:
Det er jo ligesom ikke min intention skal du se. Intentionen var at finde lidt ud af hvad du har af smag og sætte det op imod det du skrev mht. "show don't tell" tesen. Mere skal du ikke ligge i dét.


Ok - no harm done. Jeg bør nok til gengæld opdatere min profil...
The only way to beat a troll is to not play their game.

Skriv ny kommentar: