Shiiiiiiiit. Jeg mangler dog stadig det sidste afsnit af 2. sæson :-) Missede det, da det blev sendt, og genudsendelsen blev tilsyneladende aflyst. Suk... Uden spoilers - var det en ordentlig afslutning?
Ja, den var højdramatisk og meget interessant! Du kan roligt glæde dig. :)
DR genudsendte faktisk episoden, men det var blot en eller to dage efter første visning. Tåbeligt, de kunne vel sagtens have genudsendt det mellem jul og nytår i stedet for. Så havde andre i din situation haft bedre mulighed for at opdage det.
I øvrigt bør du afholde dig fra at se holdets takketale til Golden Globe-uddelingen, da du risikerer at få afsløret en smule. Min mund er lukket med syv segl...
I talen bliver det i øvrigt nævnt, at Claire Danes var gravid i 8. måned, da hun, bevæbnet med et jernrør, blev jagtet gennem tunnellerne af Nazir i episode 11. Om og om igen... klokken 3 om natten. Sej tøs!
Damn! Godt skuldret :-) Og tak for advarslen! Foruden den havde jeg sikkert snublet over takketalerne, når jeg så GG-highlights på Zulu senere på ugen...
Hverken Damian Lewis eller Claire Danes afslører noget i deres respektive takketaler, så dem kan du roligt se.
Det er kun da executive producer Alex Gansa holder sin takketale ved modtagelsen af prisen for bedste tv-seriedrama, at der bliver afsløret lidt. Det skal dog lige tages med forbehold, idet jeg ikke har set hele showet, så hvis en af værterne eller prisuddelerne fyrer en spoiler-joke af, skal du ikke sende mig en pakke forgiftede nuggets!*
#31 The Insider 11 år siden
#32 Highland Park 11 år siden
DR genudsendte faktisk episoden, men det var blot en eller to dage efter første visning. Tåbeligt, de kunne vel sagtens have genudsendt det mellem jul og nytår i stedet for. Så havde andre i din situation haft bedre mulighed for at opdage det.
I øvrigt bør du afholde dig fra at se holdets takketale til Golden Globe-uddelingen, da du risikerer at få afsløret en smule. Min mund er lukket med syv segl...
I talen bliver det i øvrigt nævnt, at Claire Danes var gravid i 8. måned, da hun, bevæbnet med et jernrør, blev jagtet gennem tunnellerne af Nazir i episode 11.
Om og om igen... klokken 3 om natten. Sej tøs!
#33 The Insider 11 år siden
#34 Highland Park 11 år siden
Det er kun da executive producer Alex Gansa holder sin takketale ved modtagelsen af prisen for bedste tv-seriedrama, at der bliver afsløret lidt. Det skal dog lige tages med forbehold, idet jeg ikke har set hele showet, så hvis en af værterne eller prisuddelerne fyrer en spoiler-joke af, skal du ikke sende mig en pakke forgiftede nuggets!*
*400 gram for en tier - i Netto.