Gravatar

#31 The Insider 11 år siden

Shiiiiiiiit. Jeg mangler dog stadig det sidste afsnit af 2. sæson :-) Missede det, da det blev sendt, og genudsendelsen blev tilsyneladende aflyst. Suk... Uden spoilers - var det en ordentlig afslutning?
War. War never changes.
Gravatar

#32 Highland Park 11 år siden

Ja, den var højdramatisk og meget interessant! Du kan roligt glæde dig. :)

DR genudsendte faktisk episoden, men det var blot en eller to dage efter første visning. Tåbeligt, de kunne vel sagtens have genudsendt det mellem jul og nytår i stedet for. Så havde andre i din situation haft bedre mulighed for at opdage det.

I øvrigt bør du afholde dig fra at se holdets takketale til Golden Globe-uddelingen, da du risikerer at få afsløret en smule. Min mund er lukket med syv segl...

I talen bliver det i øvrigt nævnt, at Claire Danes var gravid i 8. måned, da hun, bevæbnet med et jernrør, blev jagtet gennem tunnellerne af Nazir i episode 11.
Om og om igen... klokken 3 om natten. Sej tøs!
... as surely as there's a mouse behind your ear.
Gravatar

#33 The Insider 11 år siden

Damn! Godt skuldret :-) Og tak for advarslen! Foruden den havde jeg sikkert snublet over takketalerne, når jeg så GG-highlights på Zulu senere på ugen...
War. War never changes.
Gravatar

#34 Highland Park 11 år siden

Hverken Damian Lewis eller Claire Danes afslører noget i deres respektive takketaler, så dem kan du roligt se.

Det er kun da executive producer Alex Gansa holder sin takketale ved modtagelsen af prisen for bedste tv-seriedrama, at der bliver afsløret lidt. Det skal dog lige tages med forbehold, idet jeg ikke har set hele showet, så hvis en af værterne eller prisuddelerne fyrer en spoiler-joke af, skal du ikke sende mig en pakke forgiftede nuggets!*

*400 gram for en tier - i Netto.
... as surely as there's a mouse behind your ear.

Skriv ny kommentar: