Drikker varm kakao med flødeskum efter ha' cyklet hjem i dum modvind og hagl. Jeg troede ikke det var muligt for mig, men er faktisk ved at ha' fået for meget flødeskum...
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Det har sku’ været en okay dag! Passede min febersyge knægt hele formiddagen og vi råhyggede os. Mødte på arbejde kl. 13, hvor jeg ikke har lavet alverden udover at spise kage (2 forskellige hjemmebagte af slagsen) mums! Er faktisk en anelse forædt! Kl. 16 kan de ikke se min røv for bare skosåler, så går den mod Vejle, hvor jeg lige skal have overstået lidt tøj-indkøb til ungerne. Så skal jeg på cafe med en gammel veninde – dvs. ingen madlavning, ingen opvask og ingen smøren madpakker til i morgen, ingen unger der skal vaskes, stryges og puttes – Frihed for en kort stund! Fordi konen nu står med det hele, så bliver hun bombe træt og falder sikkert i søvn med ungerne – dvs. hvis jeg nu er rigtig smart og heldig, så bliver jeg færdig i Vejle i tid til at nå hjem til BOLD, som konen vil nægte at se – men hun sover jo ;o) Ska’ jeg så smøre madpakke til mig selv til i morgen – NEEEEJ!!! For jeg skal råæde hos Frk. Skovs Pølsevogn i morgen på min kollegas regning fordi Real slog Barca i sidste uge :o) Life is sweeeeeeet :o)
Just because the fucker's got a library card doesn't make him Yoda!
#171 davenport 19 år siden
#172 filmz-Bruce 19 år siden
#173 lagoni 19 år siden
#174 wiseguy 19 år siden
Kl. 16 kan de ikke se min røv for bare skosåler, så går den mod Vejle, hvor jeg lige skal have overstået lidt tøj-indkøb til ungerne. Så skal jeg på cafe med en gammel veninde – dvs. ingen madlavning, ingen opvask og ingen smøren madpakker til i morgen, ingen unger der skal vaskes, stryges og puttes – Frihed for en kort stund!
Fordi konen nu står med det hele, så bliver hun bombe træt og falder sikkert i søvn med ungerne – dvs. hvis jeg nu er rigtig smart og heldig, så bliver jeg færdig i Vejle i tid til at nå hjem til BOLD, som konen vil nægte at se – men hun sover jo ;o)
Ska’ jeg så smøre madpakke til mig selv til i morgen – NEEEEJ!!! For jeg skal råæde hos Frk. Skovs Pølsevogn i morgen på min kollegas regning fordi Real slog Barca i sidste uge :o)
Life is sweeeeeeet :o)
#175 El vez 19 år siden
#176 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Må man kigge med ??? For jeg er selv igang med at skrive ???
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#177 filmz-Kadann 19 år siden
Bestemt, jeg går ud fra en standardansøgning, så du får bare en af dem. :)
Tallet er i mellemtiden steget til fire samtaler ud af seks ansøgninger sendt, så det går i den rigtige retning, må man sige. :)
#178 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
#179 filmz-Kadann 19 år siden
Så har du fået post. :)
#180 filmz-Crystalstar1200 19 år siden