Jeg var hos Aditro (som de hed på daværende tidspunkt) som overtog Dell-supporten, da de rykkede den fra Sverige for... 5-6 år siden, tror jeg det var. Jeg var også dispatcher kortvarigt og lavede lidt forskellige andre ting.
Jeg er folkeskolelærer og er klasselærer for en dejlig 7. klasse, som jeg har i dansk og engelsk. Derudover underviser jeg også i musik og billedkunst. Jeg også lige startet på skolebiblioteket, og håber at få skolebibliotekaruddannelsen indenfor de næste par år.
#21 Kisbye 12 år siden
Jep, Sykes. Du har måske været der også?
#22 Slettet Bruger [2725243667] 12 år siden
Jeg var hos Aditro (som de hed på daværende tidspunkt) som overtog Dell-supporten, da de rykkede den fra Sverige for... 5-6 år siden, tror jeg det var. Jeg var også dispatcher kortvarigt og lavede lidt forskellige andre ting.
#23 Highland Park 12 år siden
Men pølsevogne sælger deller.
#24 BN 12 år siden
... og kalde den Just-eat.
#25 Highland Park 12 år siden
#26 BN 12 år siden
Alle kan tilmeldes Just-eat, så konceptet "pølsevogn med online-bestilling" findes principielt allerede. :-)
#27 Highland Park 12 år siden
#28 BN 12 år siden
;-)
#29 Herrguth 12 år siden
Jeg også lige startet på skolebiblioteket, og håber at få skolebibliotekaruddannelsen indenfor de næste par år.
#30 Muldgraver 12 år siden
Skolebibliotekaren var min favorit"lærer" i folkeskolen. Det at gå på opdagelse i skolebiblioteket var i det hele taget fantastisk.