Gravatar

#21 PredatorX 13 år siden

Daniel Day Lewis er essensen af godt skuespil.
thecleansing.net : you call we kill
Gravatar

#22 Lord Beef Jerky 13 år siden

For mig handler godt skuespil hovedsageligt om karisma. Der er naturligvis en masse elementer, der hører til her, men karisma er i sidste ende det vigtigste.
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#23 elwood 13 år siden

Nu så jeg Funny Games (1997) her for par dage siden, og når jeg kan sidde og føle smerten for en lille familie, og afskyen ved de personer der besøger dem, så må der være tale om godt skuespil, manuskriptet har self. også en del og sige, og instruktørens rolle, men hvis ikke jeg finder dem der spiller karakterene troværdige, så kan det andet være lige meget.

Bare for og tage et lidt andet eksempel, end dem jeg normalt ville skrive.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#24 mr gaijin 13 år siden

Godt skuespil er skuespil, der bidrager til en films historie eller univers. Det er ikke kun en dramatisk hovedrolle, der kan være platform for godt skuespil. En absurd lille rolle i et stiliseret hjørne af en sober films univers kan også være fremragende skuespil. Det bedste skuespil er efter min mening, når en skuespiller på subtil vis antyder en række nuancer og karateristika i sin rolle, så den afspejler eller spiller op imod de store temaer i filmens historie.
Happiness is not always the best way to be happy.

Skriv ny kommentar: