Gravatar

#1 filmz-dummiz 19 år siden

Hvad syntes i om at nogen brænder film?

jeg syntes det er total ringt...det kan godt være jeg kun har omkring 90 film men jeg vil ALDRIG have en brændt film jeg syntes det er så latterligt at folk gør sådan noget og så syntes jeg det er federe at alle ens film er originale :)
Gravatar

#2 chandler75 19 år siden

Jeg tror de fleste herinde er enige i at det er forkasteligt og absolut ikke noget der gavner filmmediet.

Og at bruge som forklaring at originalerne er for dyre holder ikke. Der er masser af steder på nettet hvor nye film kan fås til rimelige penge.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#3 MadMartigan 19 år siden

Helt enig...

Har også kun originale i min samling...
I'm your huckleberry...
Gravatar

#4 filmz-dummiz 19 år siden

ja jeg gider jer ret.. jeg kan sagtens vente til filmene koster en 50ér hehe

#5 19 år siden

Jeg har én brændt ud af 400 dvd'er. Jeg har den kun fordi en ven har glemt den her og ikke vil have den. Og den hakker, når jeg spiller den. Altså filmen...
Gravatar

#6 filmz-dummiz 19 år siden

Hehe jeg har været ude for det samme så saw 2 på min JVC DVD afspiller der kom lyden først og mundbevægelserne bagefter hehe RET komisk endnu en GOD grund til man skal holde sig fra det skidt.
Gravatar

#7 Popeye 19 år siden

Ja, min samling består kun af brændte skiver. Alt andet er da dybt tåbeligt. Tænk bare på alle de penge, jeg har sparet.
...and then some
Gravatar

#8 Spanner 19 år siden

Tjaeh... Jeg downloader masser af film. Jeg har omkring 600 originale DVDer plus bokssæts, og om noget har de film jeg har hentet inspireret mig til yderligere køb. Langt det meste af det, jeg henter, kunne jeg aldrig finde på at købe alligevel, men hvis der er noget godt imellem kommer det i samlingen.

Dog finder jeg det forkasteligt når folk tjener penge på piratkopiering og jeg ville aldrig gide bruge penge på fake DVDer fra f.eks Kina og Thailand
"You fuhl no man can kil me die no ay not man" - Erlingur666
"Do not talk to me about pork when we have a crisis on my hands!!" - Producerem
Gravatar

#9 filmz-dummiz 19 år siden

Popeye: Mener du at os der køber film på ærlig vis er tåbelige eller hvad hentyder du til?

Og du skriver tænk på alle de penge jeg har sparet..den dag du bliver busted for kopiering og får en KÆMPE bøde så har du pludselig ikke sparet så mange penge alligevel så fortryder du at du ikke har brugt pengene på Originale film..

er det kun mig der har den holdning eller?
Gravatar

#10 filmz-dummiz 19 år siden

Og personligt syntes jeg heller at brændbare skiver holder halvt så godt som originale skiver gør....

Skriv ny kommentar: