Gravatar

#41 chronaden 19 år siden

Har én brændt bootleg i min samling pga. den ikke findes på DVD, nemlig "Flight of Dragons" - sover godt om natten :)
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#42 filmz-lbw 19 år siden

#41 Uh Flight of the Dragons!! Gi'r du en kopi?? :p
I am smiling because they haven't found the bodies yet.
Gravatar

#43 chronaden 19 år siden

:D
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#44 filmz-Daedalos 19 år siden

Jeg er med Spanner... downloader selv nogle film nogle gange.. fordi man kan ikke kan købe og se alt hvad der bliver udgivet både i biograf og på dvd... og der ER meget trash som bliver udgivet.. de film som jeg finder virkelig gode.. køber jeg.. og kommer derefter ind i min orginale film samling. Jeg ville købe mig fattig hvis jeg skulle købe alle de film som jeg ville se, men som jeg bare ville smide væk bagefter.. pga. de intet er værd.

#45 filmz-Kiwwy 19 år siden

det lugter dårligt når det brænder
Gravatar

#46 filmz-yoshimura 19 år siden

#44 Det var dog et ualmindeligt dårligt argument (omend ganske typisk for selvretfærdige skabspirater).
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#47 elwood 19 år siden

så hvis jeg mener LOTR f.eks. lyder som noget crap, så er det ok jeg downloader den, ser filmene og hvis jeg så kan li den går ud og køber den?

sikke noget vrøvl, det bliver især et problem, med alle de små instruktøre/selskaber der laver film, et eksemple Primer en film jeg har rost til skyerne for nyligt, er lavet af en mand på 31 år så vidt jeg ved, budgettet for filmen var 7000 $ hvis han skal ha noget håb om at lave flere film, så nytter det ikke folk downloader hans film istedet for at købe den.

brændte film er og bliver noget skidt noget.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#48 Vestas 19 år siden

#44 Det er rigtigt, at der bliver udgivet meget crap, som man ikke gider eje, men som man måske alligevel gerne vil se. De film vælger jeg dog alligevel at bruge 15 kr. på, når jeg så lejer dem i Blockbuster (5 film i 5 dage for 75 kr.). Det synes jeg, er til at overkomme!
You can just hang around outside in the sun all day, tossing a ball around, or you can sit at your computer and do something that matters! - Cartman
Gravatar

#49 filmz-saku 19 år siden

ja hvis saa udvalget i blockbuster var det samme som emule kan jeg forstaa det. men filmene skal ikke vaere ret smalle foer det stort set kun er muligt at skaffe vha. aeslet.
Gravatar

#50 jessup 19 år siden

# 48 jeg gør det samme - låner marginært interessandte film af venner(de har dog til tider været brandte - så jeg er en skidt karl) og hos blockbuster. Selvom jeg har omkring 100 dvd'er har jeg ikke en udpræget ejer mentalitet - at jeg må eje en film som jeg dårligt gider se færdig.
This is just until June

Skriv ny kommentar: