Gravatar

#41 filmz-Mifan 19 år siden

Jeg kan ikke stikke nogen af jer, men lider af helårssnue pga. støv og græsallergi. Det koster 2-3 toiletrullet om ugen.
Men begge allergier kan behandles, så jeg skal ikke brokke mig... blot tage mig sammen og gå til lægen.
~ Mifan
Gravatar

#42 davenport 19 år siden

Jeg tror jeg lider af stress. Der er bare ingen på kontoret, andet end 2 mand, der skal klare 5 mands arbejde, og den anden er ny i det her.
Så jeg har ondt i maven, nakken, ryster og har det gennemgående af h til.
Og der er ingen udsigter til at det bliver bedre før efter nytår.
Jeg kan mærke at hjertet slår hurtigere end det plejer, så det er sku ikke rart.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#43 cyberzed 19 år siden

#42 Det lyder som en ret kendt kommunal problematik for tiden, min kusine røg ned på det tidligere på året, men er heldigvis kommet over i "den ny kommune" allerede så hun er i noget lavere tempo.
Toldberegneren: http://cyberzed.dk/told.html - I'm blogging this: http://cyberzed.dk/
Gravatar

#44 filmz-jonasgr 19 år siden

#42 Du skal sq sige fra så. Sig at du har for meget arbejde og at du ikke kan klare det alene. En god chef har forståelse for dette.

Det bliver desværre kun værre jo længere du lader det vare.
"I was afraid, I'd eat your brains
'Cause I'm evil"
Gravatar

#45 filmz-bullettooth 19 år siden

#42 læs #38 .... hehe!
--------- for rent ---------
Gravatar

#46 filmz-Narniabæver 19 år siden

Jeg har infantil autisme, og jeg måtte skifte fra Karlskov skolen til psykiatrisk afdeling for mange år siden, og derefter gik jeg i Skibet skole's specialafdeling, og nu bor jge på en institution i Tørring.
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#47 davenport 19 år siden

#44 - Jeg har såmænd sagt fra, men i vores fag ringer telefonerne bare. Der er en der har sagt op, og en der bøvler med sin graviditet, samt en der er på barsel + en kollega, som ikke er inde i faget endnu.
Nogen skal jo tage sig af de borgere der ringer, det er jo ikke deres skyld.
Der ansættes ikke flere før kommunesammenlægningen, da vi ikke ved hvor mange nye kolleger der kommer fra oplandskommunerne.

Yderst tempofyldt arbejde for tiden!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#48 filmz-herskegut 19 år siden

Pluselig indser jeg hvor "rask" jeg egentlig er :-)
Har ikke nogen lidelser/sygdomme nu her, eller jo.. jeg var inde hos kontaktlinse instituttet i morges, og fik desværre den nyhed at jeg får en allergisk reaktion med night and day linser :(
Det har været et herligt år bare med dem, men det måtte jo ende en dag.. så nu er det tilbage til 1dags linserne..
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
Gravatar

#49 duuk74 19 år siden

#48 Ahaaaa!!! Så du har dårligt syn!! Helt rask er man vel aldrig :)
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#50 lagoni 19 år siden

Filmz er virkelig ved at blive en kaffe/baconklub for gamle, syge damer med elitær filmsmag. Føj, siger jeg!

Men nu skal men vel følge trenden, så kan sige jeg har epilepsi og dårlig ryg :)
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.

Skriv ny kommentar: