jeg har lidt ondt i ryggen efter to dages fælden træer, med efterfølgende bæren ned til huset gennem skoven, og skæren i småstykker til fyren i en tåbelig vinkel for min lænd... men hold kæft hvor føler man sig mandig bagefter... ;o)
Mvh
MaxHH
"Anyway, there he was, poor chap. Happy as a lark and without a cent."
Jeg modificerer lige lidt på emnet i tråden (så jeg også kan være med) :D
Mest smertefulde oplevelse/sygdom:
Da jeg havde nyresten: owie :( Lægen der kom med morfin: yay :)
Runner up: Da jeg knaldede lilletåen ind i en dørkarm og brækkede den. Lægen sagde man ikke rigtig kunne gøre noget, så den er vokset ret krumt sammen igen.
Jeg har heldigvis kun haft gode oplevelser mht. operationer. Jeg har så heller ikke fået foretaget mig så mange. To visdomstænder opereret ud og så fik jeg rettet min ene tå ud. Det mest irriterende var, at jeg ved sidstnævnte skulle gå med bandage i ca. 4-5 uger og det synes jeg ikke ligefrem var specielt morsomt.
Egentlig utroligt at jeg ikke er kommet mere til skade, eftersom jeg trods alt har spillet fodbold i noget nær 15 år.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Også jeg... oplevede ved en læge i Fredericia at blive henvist til Vejle Sygehus, og ligge bedøvet på briksen 45 minutter senere... Nogen der sagde ventelister...? ;o)
Mvh
MaxHH
"Anyway, there he was, poor chap. Happy as a lark and without a cent."
Gælder tömmermænd og snedker-mave? - for det har jeg i dag. (Det var en hård kamp igår, men tuborg hjalp mig igennem det værste.) Dvs. at jeg er blank i låget, og maven rumler faretruende..
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#6: damn, jeg havde også Calves-Perthes som barn, men er da sluppet noget heldigere kan jeg forstå, jeg har bare et ben der er ikke er helt så fleksibelt som det andet. Det skyldes dog nok primært dovenskab under genoptræningen.
Men største "lidelse" er dog en muskel/nerve i højre overlår som opfører sig pænt besynderligt. Den vibrer/sitrer fuldstændigt ligesom som min mobiltelefon - så jeg tror hele tiden at nogen ringer?
"For me, the cinema is not a slice of life, but a piece of cake" - A. Hitchcock
#31 filmz-maxhh 19 år siden
Mvh
MaxHH
#32 filmz-Bruce 19 år siden
#33 Bates 19 år siden
...men har engang haft Legionella. Det var en heftig omgang!
#34 duuk74 19 år siden
Mest smertefulde oplevelse/sygdom:
Da jeg havde nyresten: owie :(
Lægen der kom med morfin: yay :)
Runner up:
Da jeg knaldede lilletåen ind i en dørkarm og brækkede den. Lægen sagde man ikke rigtig kunne gøre noget, så den er vokset ret krumt sammen igen.
#35 filmz-jonasgr 19 år siden
Egentlig utroligt at jeg ikke er kommet mere til skade, eftersom jeg trods alt har spillet fodbold i noget nær 15 år.
'Cause I'm evil"
#36 filmz-jonasgr 19 år siden
'Cause I'm evil"
#37 filmz-maxhh 19 år siden
Også jeg... oplevede ved en læge i Fredericia at blive henvist til Vejle Sygehus, og ligge bedøvet på briksen 45 minutter senere... Nogen der sagde ventelister...? ;o)
Mvh
MaxHH
#38 davenport 19 år siden
- for det har jeg i dag. (Det var en hård kamp igår, men tuborg hjalp mig igennem det værste.)
Dvs. at jeg er blank i låget, og maven rumler faretruende..
#39 Captain Vallo 19 år siden
pis ... ikke igen
*snøft*
fuck
*snøft*
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#40 filmz-vassago 19 år siden
Men største "lidelse" er dog en muskel/nerve i højre overlår som opfører sig pænt besynderligt. Den vibrer/sitrer fuldstændigt ligesom som min mobiltelefon - så jeg tror hele tiden at nogen ringer?