Gravatar

#51 HelmerJ 19 år siden

Astma, under høj og venstrehåndet, 2/3 er kroniske, ja og insomni men det ligger jeg ikke vågen om natten over, eller det gør jeg jo så.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#52 duuk74 19 år siden

#51 Hov hov...Jimi Hendrix var venstrehåndet (er jeg også). Det er vist ikke en sygdom.
100.000 lemmings can't be wrong
Gravatar

#53 Confused101 19 år siden

Astma, bronkitis, allegier, høfeber, platfodet, knæskade og kun 30% syn på højre øje (uden briller).

Værste sygdom: Indlagt på akut da jeg en morgen begyndte at hoste blod op (pga. lungebetændelse kombineret med astma og bronkitisen).

Gravatar

#54 chandler75 19 år siden

Dårligt ben efter at have fået kappet de to hovednerver over da jeg var 13 (faldt igennem et vindue), hvilket lammede underbenet. Det var kun den ene nerve der voksede ud, så jeg har ikke fuld bevægelighed (eller følelse) over højre fod, og må gå med elastikben når jeg vil "gå normalt". Kan heldigvis stadig cykle og løbe lidt, men jeg kan ikke gå langt.

Lige nu har jeg også lavet noget med hånden, så det gør ondt når jeg støtter på den. Og så har jeg tendens til dårlig ryg hvis jeg ikke styrketræner 3-4 gange om ugen.
"Some people have bad taste and others have taste more like mine." - Roger Ebert
Gravatar

#55 Martindan 19 år siden

en god kamp og masser af øl dulmer smerten i min fod. den skal dog alligevel "knuses" inden jeg skal i seng.

fuck hvor har vi alle tudefjæs.
for cryin' out loud......
Gravatar

#56 davenport 19 år siden

Jeg kan da gøre opmærksom på, at alle har ret til at søge pension. Der er 2 måder:
§17 & §18, den ene er en undersøgelsessag, den anden skal afgøres på det foreliggende.
I henhold til Lov om social pension §33 skal en sag vedrørende ansøgning om førtidspension som udgangspunkt behandles i løbet af 3 måneder.
Så er det bare om at komme igang, bare ikke hvis du bor i Ny Kolding Kommune, og dit cpr. starter med 20.01 - 21.02.
(Så har jeg nemlig bøvlet!)
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
Gravatar

#57 HelmerJ 19 år siden

Hvad er det du piver over med dit arbejde altid, du har sgu da kun 2 måneder.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#58 tiny 19 år siden

# 50 - lol

Men hvad havde du forventet? Med en hjemmeside med ca 99 % brugere af hankønsvæsner måtte kværulanttråden jo komme på et eller andet tidspunkt ;)

Nå, men jeg var noget af et skravl som barn. Medfødt hjertefejl (hul mellem de to forkamre, der dog voksede sammen af sig selv da jeg nåede skolealderen), konstant bronchitis, mellemørebetændelse osv. Jeg har både fået fjernet polypper, haft dræn i ørerne og haft brækket armen.
I dag er min største skavank migræneanfald (af den værste skuffe). Det er heldigvis ikke så tit mere i forhold til før. Ellers har jeg ikke verdens bedste hørelse som følge af konstant mellemørebetændelse som barn.
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#59 DarkLight 19 år siden

I dag lugter mine fingre af ost jeg fik til morgenmaden.
This weekend will be filled with staring out of windows while holding a glass of scotch.
Gravatar

#60 dyg 19 år siden

Fik pludseligt ondt i maven i går, så nu går jeg og overvejer om det kan være blindtarmsbetændelse, men skal alligevel til læge med min finger i morgen, så må jeg lige få lægen til at kigge på vommen.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: