lol - det har jeg faktisk aldrig tænkt over. Jeg kommer bare cayennepeber i. Og det bliver i hvert fald stærkt... Men nu du siger det, så kommer jeg ind imellem alm knust chili i.
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Iøvrigt fik jeg et rundstykke til morgenmad + 1 liter kaffe. (Buz buz) Og til middag noget kålsuppe med kartofler og pølser + noget rugbrød med skinke, rejer og noget der skal forestille leverpostej bare rødt.. Jeg håber det ikke er paté, for det har jeg svoret aldrig at spise i mit liv!
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
I kantinen var der Kofta m/græske kartofler + tzatziki, og så nuppede jeg lige et stykke af det fremragende hjemmelavede lyse brød med op på kontoret (med et par skiver dejlig salami, eller hvad det er).
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#121 davenport 19 år siden
#122 tiny 19 år siden
#123 davenport 19 år siden
Iøvrigt fik jeg et rundstykke til morgenmad + 1 liter kaffe. (Buz buz)
Og til middag noget kålsuppe med kartofler og pølser + noget rugbrød med skinke, rejer og noget der skal forestille leverpostej bare rødt.. Jeg håber det ikke er paté, for det har jeg svoret aldrig at spise i mit liv!
#124 elwood 19 år siden
Så det sætter mig lidt i et dilemma 8-)
Men man kunne måske sku sige at man en dag spiser det mad som der bliver vist i filmen man ser.
Tror bare "Hannibal", vil sætte mig lidt i et dillema med hensyn til maden 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#125 dyg 19 år siden
#126 chronaden 19 år siden
#127 elwood 19 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#128 Martindan 19 år siden
så... Wrestling! Undertaker vs. The Legend Killer Randy Orton - the rematch. (fantastisk underholdning)
skal til at se... SIMPSONS!
#129 filmz-Kadann 19 år siden
#130 dyg 19 år siden