#19 Det kan vel ikke blive en bedre "undervisning" lyder det til :) Tror min nærmeste parallel kan blive i det svenske, har nogle venner jeg besøger deroppe og de inviterer gerne kollegaer m.v. på besøg når jeg er der, så der får jeg også styrket mit sprog. Sidste gang jeg var der fik jeg at vide jeg efterhånden havde et rimeligt svensk, i betragtning af at jeg lærer det som jeg hører det så må det da ikke være helt skidt at få at vide af en svensker.
#20 Mit japanske er godt nok til, at jeg næsten kan leve af det. Ud over studierne, så tjener jeg penge ved at tolke og oversætte for forskellige firmaer og institutioner. Og jeps, lovehotel :)
#21 Det er en utrolig god undervisning. Og så lyder det virkelig godt med det svenske. Der er trods alt virkelig meget handel og samarbejde over Øresund, så det er virkelig en styrke på CV'et at være god til svensk. Uden nogen prostitutionsrelaterede undertoner, if you catch my drift.
Var på Gaucho (Argentinsk bøfhus) i Århus i går. Man kan spise bøffer for halv pris, hvis man skrider inden kl. 18:30, så det passede fint for os, der skulle i bio kl. 19.
Men desværre var de bøffer, der var tilbud på, ret små (for en stor mand som mig). Så vi måtte nøjes med en 300g Rib-eye, der smagte superbt, og var mør som bare pokker. Mums! Men jeg kunne godt have spist en mere :P
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#21 cyberzed 18 år siden
Tror min nærmeste parallel kan blive i det svenske, har nogle venner jeg besøger deroppe og de inviterer gerne kollegaer m.v. på besøg når jeg er der, så der får jeg også styrket mit sprog. Sidste gang jeg var der fik jeg at vide jeg efterhånden havde et rimeligt svensk, i betragtning af at jeg lærer det som jeg hører det så må det da ikke være helt skidt at få at vide af en svensker.
#22 mr gaijin 18 år siden
#21 Det er en utrolig god undervisning. Og så lyder det virkelig godt med det svenske. Der er trods alt virkelig meget handel og samarbejde over Øresund, så det er virkelig en styrke på CV'et at være god til svensk. Uden nogen prostitutionsrelaterede undertoner, if you catch my drift.
#23 dyg 18 år siden
Men desværre var de bøffer, der var tilbud på, ret små (for en stor mand som mig). Så vi måtte nøjes med en 300g Rib-eye, der smagte superbt, og var mør som bare pokker. Mums! Men jeg kunne godt have spist en mere :P
#24 davenport 18 år siden
#25 filmz-saku 18 år siden
hvaa gaijin spiser du ikke natto? oishi neee
#26 mr gaijin 18 år siden
#27 dyg 18 år siden
XL MEGA BURGER
Double cheese burger med 900 g hjemmelavet oksebøf, bacon, ost, salat, dressing og hjemmelavet brød
DKK. 99,00
XXL MEGA BURGER
Double bacon cheese burger med 1200 g hjemmelavet oksebøf, bacon, ost, salat, dressing og hjemmelavet brød
DKK. 139,00
Det blev dog kun den lille i dag, glæder mig til at se hvor stor den i virkeligheden er, når den ankommer om et kvarter.
#28 lagoni 18 år siden
#29 stefsims 18 år siden
Du har vel taget et billede af burgeren inden fortæringen ?
#30 dyg 18 år siden