Gravatar

#11 Outbound Sith 19 år siden

Film
Superman Returns - 2-disc SE
The Bourne Identity (Extended Edition)
Tiger På Spring, Drage I Skjul (+ en bytter)
Hero
Crash
Pirates of the Caribbean 2: Død MAnds Kiste (2- disc SE)

Musik
U2: 18SINGLES (CD + DVD)
Depeche Mode: The Best Of (CD + DVD)

Bøger
Ayaan Hirsi Ali: Ayaan (+ en bytter)
Christian Monggaard: Så Er Der Kronhjort, Kurt (Bogen om Wikke og Rasmussen) (+ en bytter)
David Wells: Primtal - Matematikkens gådefulde tal fra A-Ø (jeg er en mangeafacetteret nørd ;P)

... og en overskuelig mængde bløde pakker

#3 I er syge! :P
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#12 filmz-grev_michal 19 år siden

fik heller ikke noget :-)

gav mig selv en kop stærk kaffe tæller det? ;-)
Gravatar

#13 Outbound Sith 19 år siden

Tillæg til #11:

Jeg glemte helt at nævne, at jeg og¨å blev begavet med brætspillet Bezzerwizzer! I kan bare komme an! :P
"Let's just say I wanna believe."
Fox Mulder
Gravatar

#14 McPeter 19 år siden

#6 - tillykke med CD'en - skal selv have anskaffet mig den på et tidspunkt. Har FOTR, så bør jo også se at få fingre i de andre. :-)

Julehøsten blev til:
DVD:
* Mew: Live in Copenhagen (er hos de gamle og kan ik få den til at spille anden end et tyndt stereo-spor - ikke engang DD5.1 - æv... God musik, men tilsyneladende dårlig fremstilling - andre der har den?) :-(
* Shrek 2
* Sommer i Tyrol 2-disc
* Øst for Paradis 2-disc 50th Anniversary Edition (fik den af mine forældre som mente det ville være godt for mig at se den - har aldrig set den før så er meget spændt på den)

CD:
Thomas Buttenschøn: Fantastiske Mandag
Mit film site: http://www.filmtips.dk/
Gravatar

#15 HonoDelLoce 19 år siden

Det er s'gu skræmmende, men fik kun én film-relateret gave i år :)

Komplet Friends-boks med alle 10 sæsoner.. Den blev jeg nu vældigt glad ved ;)

Må lige hurtigt indskyde en anden gave - nu super-mikrofon der.. Uha,hvor er det lækkert - nu skal der s'gu indspilles musik :D
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#16 filmz-sanjo 19 år siden

Friends complete collection, og Seinfeld sæson 4. Seinfeld skal jeg have byttet, da jeg allerede ejer den.
"If there is no struggle, there is no progress"
Gravatar

#17 evermind 19 år siden

Der var ikke så meget på filmsiden i år:

Raw (Eddie Murphy)
+ gavekort til TP
og så er der forsvundet en pakke, som angiveligt skulle indeholde Double Dragon (en til stadighed emballeret dvd, som i nogle år er gået på omgang som hadegave mellem undertegnede og dele af svigermekanikken)

Og så gav kæresten mig lige:

Absolute Watchmen :) <--- smiley with a stain of human bean sauce!
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#18 filmz-michaell 19 år siden

Film
Romance & Cigarettes
Rosens Navn
Chinatown
The Man Who Wasn't There

Musik
Lenoard Cohen - Essential
På danske læber - 16 Lenoard Cohen-sange i fortolkninger

Bøger
En skuespillers arbejde med sig selv af Konstantin Stanislavski
Skuespillerens værktøjer af Jens Arentzen
Monologer for mænd
Samlede Shakespeare - dramatiske værker
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Gravatar

#19 lagoni 19 år siden

Har haft et godt gaveår, men hvor er det dejlgit at være i en alder hvor det at få gaver langtfra er det vigtigste - glædede mig mest til at de andre åbnede mine og forhåbentlig blev glade (og så selvfølgelig maden og man bør nok også sige samværet).

Men det sagt, så fik jeg Aladdin 2-disc og Den Lille Havfrue SE (begge selvfølgelig på dansk) og et gavekort på 300 kr til SS (mmm, svigerfamilie) af relevante ting herinde. Udover det fik jeg også Thomas Buttenchøns cd (syntes han var frygtelig irriterende de første gange jeg hørte ham, men nu kan jeg bare ikke lade være med at blive glad når jeg hører musikken), en legetøjskommode med penge til en rigtig kommode, vanter creme og en masse andet.

Håber I alle stadig nyder julen.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#20 Benway 19 år siden

Ingen dvd'er, men af bøger fik jeg Turélls "Vangede billeder" og Lars Bukdahls "Go-go! Readymade 2-3" som jeg begge er ret glad for.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."

Skriv ny kommentar: