Gravatar

#21 El vez 19 år siden

#20 Vangede billeder er gode sager :)
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#22 Benway 19 år siden

#21 Ja. Jeg læste dele af den i gymnasiet og har altid gerne ville læse den ordentligt.
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#23 inflector 19 år siden

Fik Twin Peaks season 1 og et gavekort til SS, som jeg vil bruge i julen. Derudover fik jeg en masse andre gode ting og nogle penge, så det var ikke helt dårligt :)
selfimprovement is masturbation
Gravatar

#24 thebigzzz 19 år siden

Af film relateret gaver:
Mick Øgendahl's Undskyld
Argon 5003 scart kabel - Det eneste af mine kabler jeg endnu ikke havde byttet ud med en kvalitets kabel :)

Andre ting:
Karl Kani T-shirts og bukser (som ikke passer 100% så jeg får nok pengene tilbage og køber et par skjorter og bruger resten på film :P (mangler tingleff box og anden paa coke, så er hele min ønskeseddel opfyldt))
Gravatar

#25 NightHawk 19 år siden

Film :

SuperMan Returns - 2 Disc S.E.
X-Men 3 : The Last Stand - 2 Disc S.E.
Mission Impossible 3 - 2 Disc S.E.

CD :

George Michael : Twenty Five - 3 Disc Box
Sugababes : Overloaded/Greatest Hits.

Andet :

Gavekort til Nordisk Film - 200 kr, (mandelgaven)
Gavekort til nyt tøj - 400 kr
Gavekort til Fona - 200 kr.
"There can be no understanding between the hand and the brain, unless the heart acts as mediator."
Gravatar

#26 filmz-Narniabæver 19 år siden

Gaver:

Chonicles of Narnia - The Lion, The Witch and the Wardrope (2005)

Ice Age 2 (Dobbel DVD)

Jeg fik penge af mor, så jeg tog til Statoil og Shell i Vejle idag.

Polar Expressen (50 kr.)
Signs (50 kr.)
Chip: Rescue Rangers, away!
Gravatar

#27 filmz-incubus 19 år siden

Filmrelateret:

Lost S2 (R2)
X-men: The Last Stand, 2disc SE (R2)

Og så fik mine forældre den spøjse idé, at min storebror jeg kunne deles om Rome S1 (Den danske udgave uden DD 5.1... øv!). Ved ikke lige hvordan vi skal bære os ad, da vi ikke bor under samme tag, men det må vel blive et eller andet time-share arrangement, vi skal i gang med.

Ikke-filmrelateret:

Skjorte
Slips
Manchetknapper
Frugtskål
Plakatrammer
Deo (ukendt mærke)
Slebet rustfri stålbakke med stearinlysholdere (Courtesy of Irma - Tusind tak, Alfred! U're a doll!)

#19 "(begge selvfølgelig på dansk)". Mener du det som noget negativt eller positivt?
"I'm gonna say the same thing any man with two penises says when his tailor asks him if he dresses to the right or left."
Gravatar

#28 El vez 19 år siden

Det er da rart at have den danske udgave af disney filmene, så man både har mulighed for dansk dub og originalsprog. Sådan har jeg det ihvertfald.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Gravatar

#29 CKY 19 år siden

Det Blev til:

Davinci Mysteriet
Pirates of the Caribbean: Dead Man's Chest
Finding Neverland
Boogeyman (ska dog byttes)

Og så også en indrammet Devil's Rejects plakat samt en indrammet Nosferatu plakat..
Gravatar

#30 evermind 19 år siden

Helt enig! I det omfang jeg nu kan, vil jeg altid forsøge at få fat i de danske udgaver af Disney-filmene. Selv om deres udgivelsespolitik undertiden har fået mig til at overveje at ty til import... det er mildest talt irriterende at skulle vente en håndfuld år på den næste mulighed for at købe en film, fordi man ikke lige slog til, da det var. :(
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"

Skriv ny kommentar: