Gravatar

#31 chronaden 19 år siden

fik lidt tøj

min ven fik en wii

theres no justice...
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#32 zuve 19 år siden

Beastie Boys - I fucking shot that!
Klovn sæson 3
The usual suspects x 2

Det var hvad det kunne blive til ad film i år.
Gravatar

#33 tiny 19 år siden

Tilbage til Fremtiden boxen (de slidte videofilm gik straks i arv til min kusine)

Ipod Shuffle m indgraveret navn :)

Wulffmorgenthaler - day to day calender 2007 (glæder mig allerede til næste år...)

Ellers typiske pigegaver....
Just think of your mind as a movie, you can pause, rewind or slow down any details you want.
Gravatar

#34 filmz-Kadann 19 år siden

#28 -

Men hvad skal man bruge det danske dub til? :)
http://www.modkraft.dk - http://www.ungeren.dk - http://www.christiania.org
Gravatar

#35 elwood 19 år siden

Cut'n paster lige fra en anden tråd.

Tv-2 Greatest de unge år CD, ahh hvis de så bare lige ville lave en cd udgivelse af de 2 Tarius and the Beatifuls, så kunne min samling blive komplet, jeg har alle cd'er hvorpå Steffen Brandt og kompani, går under navnet Tv-2

Mini Wok, med låg + wokkogebog,, så mangler jeg bare lige nogle af de der små fikse tallekener man kan server wok mad på + lige øve mig lidt på at lave wok-mad, og ikke sammenkogt ret som det altid ender med 8-)

Deo, og Herre parfume.

to bloklys, med tilhørene fad til at stille dem på.

Ildfast fad, Så nu har jeg to yes, så kan jeg lave dobbelt potion af spinat tærte.

Penge

Don Rosa Hall of Fame, Yes!

Og sidst men absolut ikke Mindst Diana Krall - Live At The Montre'al Jazz Festival DVD, mmm Så bliver det ikke meget bedre.
J. J: "This is one of my Favorite shots."
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
Gravatar

#36 dyg 19 år siden

Som før skrevet:
WD Treasures - The Complete Goofy
Before Sunrise
Before Sunset

Derudover ikke filmrelaterede ting:
Jakke
Skjorter
Bukser
Slips
Skærebrædt
Trådløs stegetermometer
Maleri
Gosh Deo
Baltimore Ravens Cap (Af en onkel fra Maryland, hvorfor bor han ikke i Jets-territory?)
Penge
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#37 lagoni 19 år siden

#27 - positivt :) Havde meget specifikt forklaret familien at jeg ønskede mig de danske. Jeg vil normalt helst se fiilm på originalsprog, men lgie Den Lille Havfrue og Aladdin (og enkelte andre Disney-film) vil jeg helst se på dansk, for det er sådan jeg husker dem fra jeg var lille.

Så Den Lille Havfrue med mine søstre i dag, stadig en dejlig film, men sjovt at se hvordan tegnestilen har ændret sig siden da. Og så har de ældre Disney-film nu nogle fantastiske sange.
- Women remember, Steve. It's like they've got minds of their own.
Gravatar

#38 evermind 19 år siden

Ved godt, dit spørgsmål er henvendt til mr. El vez, men vil da lige indskyde, at det for mit vedkommende bl.a. handler om en dag at kunne vise filmene til mine eventuelle børn. Selv foretrækker jeg at se dem på originalsproget.
"nå jeg er i biffen så er der alt tid en der skal sparke i det sæd jeg sidder i"
Gravatar

#39 mr gaijin 19 år siden

Criterions nye, lækre udgave af Shichinin no Samurai
Godfather-trilogien
Lars von Triers Europa trilogi
En del kunst- og graphic design-bøger
En billet til en Nick Cave teaterkoncert
Og en masse andet skidt og kanel

Sidste år holdte jeg ikke jul, da jeg var i Japan, så det var nu meget hyggeligt i år at kaste gaver efter hinanden og den slags. Men jeg kunne nu godt leve uden det store gaveræs. Ak ja, det bliver et sandt helvede i december, når jeg engang får børn.
Happiness is not always the best way to be happy.
Gravatar

#40 HelmerJ 19 år siden

Fik kun en gave, men det havde jeg selv være ude om, jeg ønskede mig det, det blev til en gavekort til HiFi-klubben så der ryger en ny dvdafspiller til anlæget en af dagene, har set mig lidt lun på enten NAD T524 eller NAD T515.
Hvis i kan sige for eller i mod så endeligt kommenter på det, da jeg har for vane at købe afspillere der går i stykker.
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams

Skriv ny kommentar: