Kom forbi Accord (som jeg ellers skyr som pesten, adr!), men slog straks kløerne i den "2001 Special Edition" (i den sølvfarvede æske), de havde liggende i vinduet. Slap med 125,- i "byttepris".
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Jeg kan lige give en anmeldelse i morgen.. Jeg har lige hentet den på posthuset. :) Men, de andre V-udgivelser har været helt i orden. Ikke den store hurra-lyd (mono), men billedet står pænt, men de har måske heller ikke haft det store at arbejde med. :)
#14/27 Jeg vil lige poientere at det er den tidlige udgave af R2 der er anmeldt, den nye SE har et langt bedre lydspor og der har de fået rettet det sekunds delay han snakker om i anmeldelsen.
"I wonder if a little rum could get this back on its feet."
Det skal siges, at den anmeldelse som DarkLight henviser til, er den gamle R2 udgave, som var helt frygtelig, så det er kun anmeldelsen af selve filmen der er vigtig. :)
Jeg har den udgave, som El vez linker til, og det er en ganske glimrende udgave med godt billede og god lyd, samt danske undertekster, hvis man ikke gider de engelske.. Jeg var desværre ude for at købe den gamle R2 udgave, som var ganske frygtelig, og fluks blev sendt tilbage. :)
#21 filmz-Kadann 21 år siden
Lige her :)
#22 filmz-yoshimura 21 år siden
#23 El vez 21 år siden
Var den brugt?
#24 Yoda 21 år siden
#25 filmz-Crystalstar1200 21 år siden
# 22 Heldige asen :-(
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#26 Yoda 21 år siden
Tror sku jeg bestiller den hjem også. Man skal jo være god ved sig selv, ik'? :-)
#27 DarkLight 21 år siden
GITS Anmeldelse
#28 filmz-Kadann 21 år siden
No problem mate :)
#26 -
Jeg kan lige give en anmeldelse i morgen.. Jeg har lige hentet den på posthuset. :) Men, de andre V-udgivelser har været helt i orden. Ikke den store hurra-lyd (mono), men billedet står pænt, men de har måske heller ikke haft det store at arbejde med. :)
#29 El vez 21 år siden
#30 filmz-Kadann 21 år siden
Det skal siges, at den anmeldelse som DarkLight henviser til, er den gamle R2 udgave, som var helt frygtelig, så det er kun anmeldelsen af selve filmen der er vigtig. :)
Jeg har den udgave, som El vez linker til, og det er en ganske glimrende udgave med godt billede og god lyd, samt danske undertekster, hvis man ikke gider de engelske.. Jeg var desværre ude for at købe den gamle R2 udgave, som var ganske frygtelig, og fluks blev sendt tilbage. :)