"Raging Bull" 2-disc Special Edition 39,- "Taxi Driver" 39,- "Braveheart" 2-disc Special Edition 39,-
Venter stadig - efterhånden med længsel - på min "ALF" Season One til 199,- Ren nostaligi! :-)
Til dem, der kunne finde på at købe "ALF", så bestil hos Axel eller Loaded, hvor den koster sølle 199,- Har lige fået en infomail fra Laserdisken, der sælger ovenstående til den "favorable" pris af 349,- + porto.
Det er hos Laserdisken, man finder de gode tilbud og de lave priser, eller........?
Steven Spielberg: "Every time I go to a movie, it's magic, no matter what the movie's about."
#22: Ja, 2001 var brugt, og jeg måtte da også lige smide min JSA med i købet. Dog stadig en god pris - jeg så den i TP til 400,- forleden :-)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#33 - uh, sad lige og så Braveheart i går - de kan da godt nok heller ikke tage mere for den danske udgave - DAMN hvor er der bare mange irriterende fejl i de danske tekster! Det er noget møj når man ser den med folk der gerne vil have tekster på! Har overvejet at skrive et klagebrev, men tvivler nu stærkt på at de gider gentrykke den med nye danske undertekster for min skyld... :-(
Nå, men til gengæld så har jeg lige været nede i Fona og købt Hero til 99... Glæder mig godt nok til at gense den! :-)
#37 Nu da der både snakkes om undertekster og "Ghost in the Shell", må jeg da også lige tilføje at de danske tekster på R2-udgaven af denne film heller ikke er for geniale :(
Alene det når filmen starter, at den i teksterne kaldes for "Ånden i skallen" kan næsten ødelægge hele oplevelsen...
#31 wiseguy 21 år siden
#32 filmz-Kadann 21 år siden
dygtig dreng ;)
#33 Yoda 21 år siden
"Taxi Driver" 39,-
"Braveheart" 2-disc Special Edition 39,-
Venter stadig - efterhånden med længsel - på min "ALF" Season One til 199,- Ren nostaligi! :-)
Til dem, der kunne finde på at købe "ALF", så bestil hos Axel eller Loaded, hvor den koster sølle 199,- Har lige fået en infomail fra Laserdisken, der sælger ovenstående til den "favorable" pris af 349,- + porto.
Det er hos Laserdisken, man finder de gode tilbud og de lave priser, eller........?
#34 filmz-yoshimura 21 år siden
#35 El vez 21 år siden
#34 Haha ikke noget skidt bytte :) Tak for svaret.
#36 Yoda 21 år siden
Dog flotte, velholdte eksemplarer uden ridser og fedtfingre og med pæne covers......ok kup!
#37 McPeter 21 år siden
Nå, men til gengæld så har jeg lige været nede i Fona og købt Hero til 99... Glæder mig godt nok til at gense den! :-)
#38 Yoda 21 år siden
Jeg selv ser sjældent film med undertekster netop pga. svingende kvalitet, hvad angår oversættelse.
#39 Ikari 21 år siden
Alene det når filmen starter, at den i teksterne kaldes for "Ånden i skallen" kan næsten ødelægge hele oplevelsen...
#40 ks 21 år siden