Har lige smidt Sergio Mendes - Timeless album igang på iPod'en, man kan sige meget om voldtægt af hans musik på det album, men det er nogen super fede kombinationer af hans samba/latin med moderne pop-folk.
Fik under den lange togtur frem og tilbage fra København til Kalundborg i går hørt et stort udsnit af Nevermores udgivelser på min iPod:
Enemies of Reality Dreaming Black Neon This Godless Endeavour Dead Heart in a Dead World
Og så lidt Maylee Thomas-blues til sidst til at slappe af med.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Hører The Gathering for tiden; prøver at få albummene "Souvenirs" og "Home" til at ligge lige så godt i baghovedet som "How to Messure a Planet" og "If Then Else". Og så tror jeg jeg vil hive soundtracket til "Prag" frem, nu når jeg så småt skal igang med at skrive anmeldelsen af filmen - endelig en nogenlunde dansk filmscore ;)
#94: "Angel and the Dark River" er et must! MDB må satme se at få fingeren ud og lægge vejen forbi DK til en livekoncert!
Min dvd-samling: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Nikolai%20Schulz
Min egen læge sagde det "kun" var et bygkorn, men da de åbnede op så det meget værre ud, så godt jeg ikke kun tog hans hans ord for gode vare, men fulgte min fornuft og fik en henvisning :)
Disse gamle sountracks er nu stadig værd at lytte til og hvor går der lagt mellem rigtig gode marcher i dag !
#101 Martindan 19 år siden
jep har billetter og skal derind...
bliver fedt.
så nu står den på Springsteen på anlægget.
#102 cyberzed 19 år siden
#103 filmz-yoshimura 19 år siden
Enemies of Reality
Dreaming Black Neon
This Godless Endeavour
Dead Heart in a Dead World
Og så lidt Maylee Thomas-blues til sidst til at slappe af med.
#104 filmz-Angel Eyes 19 år siden
Og så tror jeg jeg vil hive soundtracket til "Prag" frem, nu når jeg så småt skal igang med at skrive anmeldelsen af filmen - endelig en nogenlunde dansk filmscore ;)
#94: "Angel and the Dark River" er et must! MDB må satme se at få fingeren ud og lægge vejen forbi DK til en livekoncert!
#105 cyberzed 19 år siden
#106 nakalay 19 år siden
#107 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#108 elwood 19 år siden
Nå men jeg er lige ved at fyre op under noget Breakestra fordi nu skal der kokkeres 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#109 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Disse gamle sountracks er nu stadig værd at lytte til og hvor går der lagt mellem rigtig gode marcher i dag !
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#110 dyg 19 år siden