Jeg lytter bl.a. meget til Demilich i disse dage. Det er Technical Death. Alt deres udgivet materiale kan hentes her.
Jeg har dog fået tid til at tjekke det nye Radio NIHIL ud. Det er et samarbejde imellem Frost Records-programmet på Brattleboro Community Radio Station og ANUS, der begge arbejder for at fremme metal og klassisk musik. Imellem de musikalske indslag, tales der om nihilisme, Indoeuropæisk kultur, miljømæssige problemer og litteratur. Intet er tabu. De to forrige udsendelser kan hentes her.
Sidder pt. og lytter til Mariana Bernoski - Blue Theme.
Det er en sang der blev spillet i (lorte) filmen Dahmer
Jeg har ledt efter den i laaaang tid, og fandt den endelig. Lyder lidt som en halv sang, men det er desværre det eneste jeg har kunne finde. Har hverken kunne finde den på itunes, eller cd.
Er absolut fortabt i Anton Newcombe's genialiteter og psykiske lidelser. Længe leve The Brian Jonestown Massacre, har slet ikke fået tid til at gennemlytte Neil Diamond's 12 Songs, der ellers skulle være superb.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#141 Martindan 19 år siden
#142 elwood 19 år siden
Sonny Boy III, Robert Johnson, William Clarke, Muddy Waters osv.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#143 filmz-mrhands 19 år siden
Jeg har dog fået tid til at tjekke det nye Radio NIHIL ud. Det er et samarbejde imellem Frost Records-programmet på Brattleboro Community Radio Station og ANUS, der begge arbejder for at fremme metal og klassisk musik. Imellem de musikalske indslag, tales der om nihilisme, Indoeuropæisk kultur, miljømæssige problemer og litteratur. Intet er tabu. De to forrige udsendelser kan hentes her.
#144 Bates 19 år siden
Det er en sang der blev spillet i (lorte) filmen Dahmer
Jeg har ledt efter den i laaaang tid, og fandt den endelig. Lyder lidt som en halv sang, men det er desværre det eneste jeg har kunne finde. Har hverken kunne finde den på itunes, eller cd.
Nyd den : http://www.marianabernoski.com/mp3/Blue_Theme.mp3
#145 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#146 elwood 19 år siden
Now that's a nice combo!
Har lige hevet Mundharpen frem, så lige nu ja sidder jeg og høre på mig selv 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#147 filmz-Narniabæver 19 år siden
Daddy DJ - Daddy DJ
DJ Otzi - Hey Baby
Dusted - Always Remember To Show Respect And Honour For Your Mother
Orbital - Satan
#148 dyg 19 år siden
#149 filmz-Chemic 19 år siden
En slags radiokanal, hvor du indtaster en sang eller en artist og så finder den selv noget lign.
#150 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***