Gravatar

#2901 Castanea 14 år siden

Fellaheen (2896) skrev:
Ah, jeg vidste det :)

Er det ikke ofte, at folk inkluderer Mekas i deres topliste da? :)
Gravatar

#2902 Fellaheen 14 år siden

@Muldgraver: Helt enig, det har en særegen småborgerlighed over sig, dette selvsmagte satankor. Se bare det akkompagnerende billede! Så useriøst og ondt.

@Antlion: Nej og desværre. Det er utroligt så lidt omtale den film har fået. Det var dog brugen af ordet "velsagtens" og Hong Sangsoos film der gjorde mig sikker på at det var dig :)

PS: Ser I debatten på DR1? Det er ren HAL 9000 når de deler skærmen...
Die Geburt der Tragödie aus dem Geiste der Kino
Gravatar

#2903 Collateral 14 år siden

[url= nye Coldplay single: "Paradise"[/url]
"You can't please everybody. In fact sometimes I don't please anybody" - Oliver Stone
Gravatar

#2904 Castanea 14 år siden

[url= Cilio - Primo Quadro ''Della conoscenza'' [/url]
Gravatar

#2905 Sweetiebellefan 14 år siden

Gorgoroth - Sign Of An Open Eye

Twisted Sister - I believe in you

Twilight Sparkle: "Real friends don't care what your cover is. Friendship is a wondrous and powerful thing.
Gravatar

#2906 Slettet Bruger [2385360035] 14 år siden

Jeg lytter til nyeste udspil fra St. Vincent, som sågar et lidt inspireret af Eric Rohmer. Og ellers alt fra David Bowie over til Talking Heads og Kate Bush.
Fremragende.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.
Gravatar

#2907 Lord Beef Jerky 14 år siden

#2906 Den får jeg også ind af døren en af de næste par dage... looking forward =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#2908 Takfornu 14 år siden

Gamle Film & TV-temaer som fx:

Eye Level aka Theme from Van der Valk

The Persuaders Theme

The Ipcress File

"Get Carter" Theme

Space 1999

Burning Bridges fra Kellys Heroes

Bullit
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#2909 Benway 14 år siden

#2908 Nice. Ikke mindst Ipcress og Carter-temaerne er fantastiske - og så er filmene jo også herlige. :)
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#2910 Slettet Bruger [2385360035] 14 år siden

#2907 Jeg har faktisk ikke lyttet til hende før, selv om jeg har kendt til hende i lang tid. Jeg lyttede dog tilfældigt til hendes nyeste numre og faldt for det. Jeg kan godt lide at hun leget med musikalske konventioner. Og lige yndig og uskyldig hun ser ud og kan lyde, ligeså dyster er hun hvis man dykker ned i hendes tekster.
Wisdom's a gift, but you'd trade it for youth.

Skriv ny kommentar: