@Muldgraver: Helt enig, det har en særegen småborgerlighed over sig, dette selvsmagte satankor. Se bare det akkompagnerende billede! Så useriøst og ondt.
@Antlion: Nej og desværre. Det er utroligt så lidt omtale den film har fået. Det var dog brugen af ordet "velsagtens" og Hong Sangsoos film der gjorde mig sikker på at det var dig :)
PS: Ser I debatten på DR1? Det er ren HAL 9000 når de deler skærmen...
Jeg lytter til nyeste udspil fra St. Vincent, som sågar et lidt inspireret af Eric Rohmer. Og ellers alt fra David Bowie over til Talking Heads og Kate Bush. Fremragende.
#2907 Jeg har faktisk ikke lyttet til hende før, selv om jeg har kendt til hende i lang tid. Jeg lyttede dog tilfældigt til hendes nyeste numre og faldt for det. Jeg kan godt lide at hun leget med musikalske konventioner. Og lige yndig og uskyldig hun ser ud og kan lyde, ligeså dyster er hun hvis man dykker ned i hendes tekster.
#2901 Castanea 14 år siden
Er det ikke ofte, at folk inkluderer Mekas i deres topliste da? :)
#2902 Fellaheen 14 år siden
@Antlion: Nej og desværre. Det er utroligt så lidt omtale den film har fået. Det var dog brugen af ordet "velsagtens" og Hong Sangsoos film der gjorde mig sikker på at det var dig :)
PS: Ser I debatten på DR1? Det er ren HAL 9000 når de deler skærmen...
#2903 Collateral 14 år siden
#2904 Castanea 14 år siden
#2905 Sweetiebellefan 14 år siden
Twisted Sister - I believe in you
#2906 Slettet Bruger [2385360035] 14 år siden
Fremragende.
#2907 Lord Beef Jerky 14 år siden
#2908 Takfornu 14 år siden
Eye Level aka Theme from Van der Valk
The Persuaders Theme
The Ipcress File
"Get Carter" Theme