Gravatar

#2911 Takfornu 14 år siden

# 2909 De ligger også højt i kurs hos mig ;)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#2912 Bobby Singer 14 år siden

Efter at have set "Drive" har den her sang sat sig på hjernen:

I det hele taget er filmen spækket med fede numre.
Idjit
Gravatar

#2913 Hr. Nielsen 14 år siden

Navarre3 (2908) skrev:
Space 1999
Den så jeg som barn:) Gad vide hvad jeg ville mene om den i dag? Ved den var at finde i min fars samling, så måske jeg skulle støve den af og give den en chance, om ikke andet af nostalgiske årsager. Selve temaet fandt (eller finder) jeg dog ikke fantastisk.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#2914 Takfornu 14 år siden

#2912 Måske ikke lige det tema kan jeg godt følge dig i, men serien synes jeg stadig holder på en underlig B-film agtig måde. Eaglerne synes jeg stadig er noget af de bedste scifi fly/maskiner der er designet ikke en gang Serenity fra Firefly kommer op i samme række ;)

Tror jeg blevet revet med af den stemning jeg kom I da jeg lyttede til bl.a. Get Carter, The Ipcress File, Eye Level, og Bullit, som alle er fra en tid sa jeg begyndte at intressere for andet end Muppet Show, Fjernsyn for Dig og Kikkassen ;)
A Life Lived in Fear - Is a Life Half Lived !
Gravatar

#2915 Hr. Nielsen 14 år siden

Navarre3 (2914) skrev:
da jeg begyndte at intressere for andet end Muppet Show, Fjernsyn for Dig og Kikkassen
Jeg har altid haft interesse i andet end disse, selv om jeg stadig godt kan se Muppet Show:-P

Fino mht til Space 1999, jeg hopper på den ved lejlighed;) Måske hende der shapeshifter stadig er hot?
I have my principles - And if you don't like them, I have others
Gravatar

#2916 Lord Beef Jerky 14 år siden

Den seneste med Elbow.... sounding good =)
"Avatar blev skrevet flere år før Pocahontas, og dermed (forhåbentlig indlysende) også før Irak krigen"
Gravatar

#2917 Fellaheen 14 år siden

Ah, det er nu fee'

Die Geburt der Tragödie aus dem Geiste der Kino
Gravatar

#2918 JannikAnd 14 år siden

Fellaheen (2917) skrev:
Ah, det er nu fee'

Gravatar

#2919 HelmerJ 14 år siden

[url= Black - Paranoid[/url] fedt nok cover
The ships hung in the air in precisely the same manner that bricks don't -Douglas Adams
Gravatar

#2920 Tenebrae 13 år siden

The Who: The Who by Numbers

De Gnavne Filmnørder www.dgfn.dk / TheHorrorQuiz www.thehorrorquiz.com

Skriv ny kommentar: