Den så jeg som barn:) Gad vide hvad jeg ville mene om den i dag? Ved den var at finde i min fars samling, så måske jeg skulle støve den af og give den en chance, om ikke andet af nostalgiske årsager. Selve temaet fandt (eller finder) jeg dog ikke fantastisk.
I have my principles - And if you don't like them, I have others
#2912 Måske ikke lige det tema kan jeg godt følge dig i, men serien synes jeg stadig holder på en underlig B-film agtig måde. Eaglerne synes jeg stadig er noget af de bedste scifi fly/maskiner der er designet ikke en gang Serenity fra Firefly kommer op i samme række ;)
Tror jeg blevet revet med af den stemning jeg kom I da jeg lyttede til bl.a. Get Carter, The Ipcress File, Eye Level, og Bullit, som alle er fra en tid sa jeg begyndte at intressere for andet end Muppet Show, Fjernsyn for Dig og Kikkassen ;)
#2911 Takfornu 14 år siden
#2912 Bobby Singer 14 år siden
I det hele taget er filmen spækket med fede numre.
#2913 Hr. Nielsen 14 år siden
#2914 Takfornu 14 år siden
Tror jeg blevet revet med af den stemning jeg kom I da jeg lyttede til bl.a. Get Carter, The Ipcress File, Eye Level, og Bullit, som alle er fra en tid sa jeg begyndte at intressere for andet end Muppet Show, Fjernsyn for Dig og Kikkassen ;)
#2915 Hr. Nielsen 14 år siden
Fino mht til Space 1999, jeg hopper på den ved lejlighed;) Måske hende der shapeshifter stadig er hot?
#2916 Lord Beef Jerky 14 år siden
#2917 Fellaheen 14 år siden
#2918 JannikAnd 14 år siden
#2919 HelmerJ 14 år siden
#2920 Tenebrae 13 år siden