Gravatar

#131 filmz-Angel Eyes 18 år siden

In Flames: Come Clarity - den har formået at reservere sig selv en længerestående plads på mit anlæg ;)
...og så soundtrack'et til Mulholland Drive når jeg skal slappe lidt af i ørerne
Min dvd-samling: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/Nikolai%20Schulz
Gravatar

#132 filmz-yoshimura 18 år siden

Andy McKee er dejligt til en gang afslappende oprydning inden morgendagens start på en ny arbejdsplads ...
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#133 dyg 18 år siden

[url= har du aldrig hørt Tommy Seebach før / Sådan har du aldrig set Cannibal Corpse før[/url] :)
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#134 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

Lytter til Bowie - gammelt og nyt - efter et trip tilbage til 1973 i weekenden ;o)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#135 Benway 18 år siden

Jeg har også haft et Bowie trip den sidste uges tid. Jeg har arbejdet mig gennem næsten hele rækken og lytter i øjeblikket til "Reality", som jeg er rigtig glad for. Jeg synes det er hans bedste siden "Outside".
"Here I was born, and there I died. It was only a moment for you; you took no notice."
Gravatar

#136 chronaden 18 år siden

#134 også meget passende når manden lige har fyldt år, er selv bowie fan, han er herlig!

selv hører jeg lige nu til...:

DR Netradio: Folk

altid herlig at stene til hvis man er til den genre :>
http://www.lebowski.dk/film.html
Gravatar

#137 filmz-Crystalstar1200 18 år siden

# 135 Jeg lytter til bl.a. numre fra "Low", "Scary Monsters" og "Reality" samt forskellige filmsange på en hjemmemixet CD jeg lavde forleden :)
---------------------------------------

*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
Gravatar

#138 dolphinfriendly 18 år siden

Stener over "Requiem for a dream - The Remixes". Bl.a. Paul Oakenfold har bidraget, ganske ok.

Gravatar

#139 Martindan 18 år siden

For this is not america...

hører random Bowie tracks.....
for cryin' out loud......
Gravatar

#140 dyg 18 år siden

Ian Dury's Hit Me With Your Rhythm Stick

Kom til at høre den i en reklame, så skulle den da lige fyres af i sin fulde længde bagefter.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind

Skriv ny kommentar: