Going To California - Led Zeppelin That's The Way - Led Zeppelin Sister Morphine - The Rolling Stones Verses From The Abstract - A Ttribe Called Quest Two Suns In A Sunset - Pink Floyd Dogs - Pink Floyd Redemption Song - Bob Marley Kosmisk Kaos - Malk De Koijn
A slavish concern for the composition of words is the sign of a bankrupt intellect. Be gone, odious wasp! You smell of decayed syllables
Jeg var lige ved at få hjertestop da jeg tændte for radioen i dag. Det startede ellers meget godt med rytmerne af Depeche Mode's sang Personal Jesus, men så begynder en eller anden kvindestemme at synge.
Først troede jeg det var en eller anden parodi eller joke, men den er vidst god nok. Det skal så siges at teksten er en helt anden, så det lyder meget dårligere.
Jeg fik ikke lige fat i hvad kunstneren hed og ved egentlig heller ikke om jeg er interesseret i det.
"I was afraid, I'd eat your brains 'Cause I'm evil"
Nød tonerne af Thomas Blugs livekoncert på den bærbare på vej til arbejde i morges. Altid godt med lidt elspade på morgenkvisten :o)
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#141 Captain Vallo 18 år siden
dEUS: The Ideal Crash
then why is my arse
the perfect height for kicking?
#142 filmz-michaell 18 år siden
Going To California - Led Zeppelin
That's The Way - Led Zeppelin
Sister Morphine - The Rolling Stones
Verses From The Abstract - A Ttribe Called Quest
Two Suns In A Sunset - Pink Floyd
Dogs - Pink Floyd
Redemption Song - Bob Marley
Kosmisk Kaos - Malk De Koijn
#143 filmz-Narniabæver 18 år siden
#144 filmz-jonasgr 18 år siden
Først troede jeg det var en eller anden parodi eller joke, men den er vidst god nok. Det skal så siges at teksten er en helt anden, så det lyder meget dårligere.
Jeg fik ikke lige fat i hvad kunstneren hed og ved egentlig heller ikke om jeg er interesseret i det.
'Cause I'm evil"
#145 dolphinfriendly 18 år siden
Sikker på det ikke var de rædsomme Nephew, der udelukkende lever på bekostning af DM? :)
Pt. hører jeg:
Tom Waits - Orphans.
MissOdd Kidd og Goldielocks - demo.
#146 filmz-jonasgr 18 år siden
'Cause I'm evil"
#147 elwood 18 år siden
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#148 dolphinfriendly 18 år siden
#149 filmz-jonasgr 18 år siden
Bedøm selv hvor meget en kopi det er og hvor dårlig sangen er.
'Cause I'm evil"
#150 filmz-yoshimura 18 år siden