Gravatar

#71 dyg 19 år siden

Det må du selv om, det er dig der hører "love metal".. Heartagram! ROFL!

Btw. Hvis jeg nogensinde har sagt, at jeg lytter til Paul McCartney, så har jeg løjet.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
Gravatar

#72 HonoDelLoce 19 år siden

Mange ting kan man mocke, men Paul McCartney burde simpelthen ikke være én af dem.. Så mangler der noget i ens opdragelse ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
Gravatar

#73 dyg 19 år siden

#72 - Meget af McCartney's nyere musik bryder jeg mig bestemt ikke om. Hvis det er The Beatles vi taler om, så er noget helt andet, men McCartney er jeg ikke ubetinget vild med.
Gravatar

#74 nakalay 19 år siden

#71 Igen, jf. #70.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
Gravatar

#75 filmz-mrhands 19 år siden

Nakalay: Du får aldrg håneretten med den håndfuld sissy metal du lytter til.
Gravatar

#76 nakalay 19 år siden

#75 Du hentyder til HIM? HIM har ikke noget med metal at gøre, men ja, jeg ved godt, de laver nogle elendige tudetekster. Jeg finder imidlertid mange af melodierne ganske gode. Jeg vil dog glædeligt høre, hvad du klassificerer som "sissy metal" på min last.fm-profil?
Gravatar

#77 dyg 19 år siden

#76 - Måske My Dying Bride, Dream Theatre, Nightwish og lignende? Blot et kvalificeret gæt.

Men respekt for at lytte så meget til The Hoff!
Gravatar

#78 filmz-yoshimura 19 år siden

#77 MDB? DT? Sissy!?! Ahvaba?!
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
Gravatar

#79 nakalay 19 år siden

#77 Dream Theater og My Dying Bride er langt mere genialt end alt det vrøvl jeg finder på cock2cocks (aka mrhands, hvis jeg ikke tager helt fejl) liste: http://www.last.fm/user/cock2cock/

Nightwish er heller ikke "sissy metal", det er bare dårligt.
Gravatar

#80 filmz-mrhands 19 år siden

Du lytter primært til melo-death og doom metal, og det er jo tøset. :)

Skriv ny kommentar: