#72 - Meget af McCartney's nyere musik bryder jeg mig bestemt ikke om. Hvis det er The Beatles vi taler om, så er noget helt andet, men McCartney er jeg ikke ubetinget vild med.
"Og hvem vil ikke gerne guffe Klaus Kinski??" - evermind
#75 Du hentyder til HIM? HIM har ikke noget med metal at gøre, men ja, jeg ved godt, de laver nogle elendige tudetekster. Jeg finder imidlertid mange af melodierne ganske gode. Jeg vil dog glædeligt høre, hvad du klassificerer som "sissy metal" på min last.fm-profil?
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
the buses that charged past so overflowing with passengers that from the outside they looked like they were making a rush delivery of spare limbs to some far-off war
#77 Dream Theater og My Dying Bride er langt mere genialt end alt det vrøvl jeg finder på cock2cocks (aka mrhands, hvis jeg ikke tager helt fejl) liste: http://www.last.fm/user/cock2cock/
Nightwish er heller ikke "sissy metal", det er bare dårligt.
We've got chicken tonight. Strangest damn things. They're man made.
#71 dyg 19 år siden
Btw. Hvis jeg nogensinde har sagt, at jeg lytter til Paul McCartney, så har jeg løjet.
#72 HonoDelLoce 19 år siden
Mange ting kan man mocke, men Paul McCartney burde simpelthen ikke være én af dem.. Så mangler der noget i ens opdragelse ;)
#73 dyg 19 år siden
#74 nakalay 19 år siden
#75 filmz-mrhands 19 år siden
#76 nakalay 19 år siden
#77 dyg 19 år siden
Men respekt for at lytte så meget til The Hoff!
#78 filmz-yoshimura 19 år siden
#79 nakalay 19 år siden
Nightwish er heller ikke "sissy metal", det er bare dårligt.
#80 filmz-mrhands 19 år siden