Vi har lige fået 2 nogle nye Ansatte ret små er de, men de er satme så useriøse, de render frem og tilbage på gangen, og sidder bare ved et bord og Tegner hele tiden, og snakker om hvornår der kommer Disney Sjov.
Jeg har forsøgt at sige at de lige sku gå op og se på en pc med en IRQ konflik, men de sidder bare og griner, de får satme snart sparket ud fra fdelingen, sådanne useriøsitet kan vi sku ikke ha her!
kan også være det bare er en af mine kollegaer der har slæbt sine to børn med på arbejdet, men jeg er ikke hel sikker hehe.
J. J: "This is one of my Favorite shots." Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#98 - tjaaa, det med at bruge weekenden på mig selv virker jo umiddelbart som et godt bud.. Spørgsmålet er bare, om jeg er blevet for afhængig af hende til at nyde tiden alene? Men ellers tusind tak for idéen..
#99 - Uha, normalt er min guitar ikke glad for mig i mine depressive perioder.. Der bliver tit og ofte gået lidt for grælt til den ;) Og naboerne er vidst også ved at være træt af mig nogle gange :) Men ellers har du fuldstændig ret, en guitar er en exceptionel god følelses-udleder :) Eller hvad man skal kalde det.. Den har hjulpet mig gennem svære tider før.. Men ikke som dette..
Og whiskey er i øvrigt kun godt i kaffe ;)
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#103 - sådan er mit forhold til whiskey også. Men når man alligevel sidder og har ondt af sig selv gør det ikke noget at pine sig selv lidt med en billig whiskey - en form for renselsesprocess. ;-) Og det duer altså også med cola... :-)
#103 Nej, træk mig nu baglæns ind i fuglekassen! Hvis det er en rigtig whiskey så drikkes den ren med 1-3 dråber kildevand i. Slave whiskey + cola er også godt.
Man har vel en stribe emotionelle film der kan støtte en i sådanne situationer :D
#104 - det er rigtigt, cola er også i orden i den sammenhæng ;) Men hvis jeg vil pine mig selv, finder jeg vel bare billederne frem i den situation her?
#105 - Pearl Jam er altid godt, ja.. God ide, egentlig..
Jeg har intet problem med ikke at have ret. Det er kun, hvis nogen påpeger det, jeg bliver stædig!
#106 - sjovt du nævner emotionelle film.. Sad ellers og fik en bragende lyst til at smide nogle gamle 80'er action-flicks på.. Commando, Predator, Rambo og den slags.. Lige for at få lidt mandehørm, du ved.. :)
#106 - enig med vandet, men nu talte jeg ikke om rigtig whiskey - det er der vidst ingen grund til at spille på bare at skulle drikke sig i hegnet asap... ;-)
En af mine venner har fået tre leveregler af sin far og nu kan jeg ikke lige huske hvad de to andre er, men den sidste er i hvert fald at han aldrig må putte andet end vand i sin whiskey... :-D
#101 elwood 19 år siden
Jeg har forsøgt at sige at de lige sku gå op og se på en pc med en IRQ konflik, men de sidder bare og griner, de får satme snart sparket ud fra fdelingen, sådanne useriøsitet kan vi sku ikke ha her!
kan også være det bare er en af mine kollegaer der har slæbt sine to børn med på arbejdet, men jeg er ikke hel sikker hehe.
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"
#102 filmz-jonasgr 19 år siden
'Cause I'm evil"
#103 HonoDelLoce 19 år siden
#99 - Uha, normalt er min guitar ikke glad for mig i mine depressive perioder.. Der bliver tit og ofte gået lidt for grælt til den ;) Og naboerne er vidst også ved at være træt af mig nogle gange :) Men ellers har du fuldstændig ret, en guitar er en exceptionel god følelses-udleder :) Eller hvad man skal kalde det.. Den har hjulpet mig gennem svære tider før.. Men ikke som dette..
Og whiskey er i øvrigt kun godt i kaffe ;)
#104 McPeter 19 år siden
#105 davenport 19 år siden
Pearl Jam
!
#106 cyberzed 19 år siden
Man har vel en stribe emotionelle film der kan støtte en i sådanne situationer :D
#107 HonoDelLoce 19 år siden
#105 - Pearl Jam er altid godt, ja.. God ide, egentlig..
#108 HonoDelLoce 19 år siden
#109 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Honodelloce jeg føler med dig, så send en PM, hvis du får brug for en snak med en udefra.
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#110 McPeter 19 år siden
En af mine venner har fået tre leveregler af sin far og nu kan jeg ikke lige huske hvad de to andre er, men den sidste er i hvert fald at han aldrig må putte andet end vand i sin whiskey... :-D