Dagligen heroppe er plaget af sult.. en rædsom hunger efter at få noget mad indenbords.. lige p.t står frokosten 5 meter fra mig, men vi har en deal heroppe, om at vi skal vente til kl 12.. ffs min mave rumler :s
Af gode nyheder! så har min mekaniker endelig! fået en ny nøgle + kode til min bil, (den er knækket i huset) jeg har de sidste 2 uger startet bilen, ved at sætte nøglen i tændingen, sætte huset op til tændingen, og dreje nøglen med en skævbidder. I kan jo selvforestille jer, om folk tænker noget skummelt om mig, når jeg sidder sådan hver morgen :P
Ifølge DR, Danmarks 8.-største filmnørd! ;P The next sentence is fake, The previous sentence is true.
# 10 Ja, den vil jeg gerne se nærmere på for som du ved så har jeg også dårlige led :)
Sidder og glæder mig til at jeg skal hjem og fortsætte mit Noir maraton som jeg startede på med 3 film igår. Igår var det amerikanske i dag snupper jeg 3 Franske :)
Har lige fået liv i computeren igen. Vi er ved at udvide Jobcenteret, så en af de elektrikkere der går her, havde cuttet hovedsikringen. Så mørke og nul computerkraft. Det var hyggeligt.
Min fars fætter, har bare mødt John Williams! Æh, Bæh!!
#21 aknot 19 år siden
#22 cyberzed 19 år siden
#23 aknot 19 år siden
Godnat :)
#24 filmz-herskegut 19 år siden
Enjoy :)
Dagligen heroppe er plaget af sult.. en rædsom hunger efter at få noget mad indenbords.. lige p.t står frokosten 5 meter fra mig, men vi har en deal heroppe, om at vi skal vente til kl 12.. ffs min mave rumler :s
Af gode nyheder! så har min mekaniker endelig! fået en ny nøgle + kode til min bil, (den er knækket i huset) jeg har de sidste 2 uger startet bilen, ved at sætte nøglen i tændingen, sætte huset op til tændingen, og dreje nøglen med en skævbidder.
I kan jo selvforestille jer, om folk tænker noget skummelt om mig, når jeg sidder sådan hver morgen :P
The next sentence is fake,
The previous sentence is true.
#25 filmz-Crystalstar1200 19 år siden
Sidder og glæder mig til at jeg skal hjem og fortsætte mit Noir maraton som jeg startede på med 3 film igår. Igår var det amerikanske i dag snupper jeg 3 Franske :)
*** Den Som Elsker Meget - Udretter Meget ! ***
#26 davenport 19 år siden
#27 cyberzed 19 år siden
#28 davenport 19 år siden
http://www.memory-alpha.org/es/images/thumb/2/26/M...
Grineren!
#29 McPeter 19 år siden
#30 elwood 19 år siden
damm min storsøster så det meget da vi boede hjemme, hun skraldgrinte hvergang, jeg har aldrig hørt noget ligene siden 8-)
Tom Cruise: "I just love this scene, and the set"